چگونه از نویسش تخفیف بگیریم؟

ارائه‌ی تخفیف در میان کسب‌وکارهای آنلاین عمومیت دارد و به‌عنوان یکی از مرسوم‌ترین روش‌های جلب مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در نویسش اما، به این جریان روی نیاورده‌ایم و معتقدیم که در صورت تعیین هزینه‌های واقعی و متناسب با کیفیت و خروجی، ارائه‌ی تخفیف می‌تواند به زیانِ یکی از طرفین معامله تمام شود.

سیستم قیمت‌گذاری نویسش به گونه‌ای طراحی شده است که منطبق با درخواست مشتری، هزینه‌ای منطقی، رقابتی و مقرون‌به‌صرفه را محاسبه و به کاربر ارائه می‌کند. ما با در نظر گرفتن کیفیت محتوا به‌عنوان پارامتر اصلی، سعی داشته‌ایم تا هزینه تولید محتوا را در منطقی‌ترین حالت ممکن نگاه داریم تا مشتری بتواند با خیال راحت نسبت به سفارش تولید محتوا اقدام کند. از همین رو، قیمت‌های نویسش همیشه «قیمت‌های واقعی» خواهد بود و هزینه‌ی اضافه‌ای را شامل نمی‌شود. ما تصمیم گرفتیم با اضافه کردن هزینه‌های جانبی به مبلغ نهایی و ارائه‌ی شفاف هزینه‌های تولید محتوا، نیاز به تخفیف‌های کاذب را از بین ببریم.

تخفیف‌های نویسش محدود است، اما سعی کرده‌ایم تا متناسب با درخواست مشتریان‌، حجم سفارش و تکرار خرید مشتریان وفادار، به‌صورت محدود، امکان بهره‌مندی از مشوق‌های اقتصادی را فراهم کنیم.


تخفیف ویژه اولین سفارش

پس از ثبت نام در نویسش و تایید اطلاعات کاربری (تلفن همراه و ایمیل) یک کد تخفیف برای اولین سفارش‌تان به صورت پیامکی دریافت خواهید کرد. اگر این پیامک را دریافت نکردید، از بخش پشتیبانی درخواست کنید تا برای‌تان ارسال شود.


تخفیف همیاری

نویسش پس از تایید هر چند سفارش (که در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت است) کدهای تخفیفی را به‌صورت اتوماتیک از طریق پیامک برای‌تان ارسال می‌کند. به‌عنوان مثال، زمانی که دومین سفارش خود را تایید نمودید، یک کد تخفیف ۱۵ درصدی دریافت خواهید کرد.


تخفیف‌های مناسبتی

نویسش در بازه‌های زمانی متفاوت، کدهای تخفیفی را برای کاربران خود در گروه‌بندی‌های متفاوت ارسال می‌کند. این کدها عموما از طریق پیامک، ایمیل یا تیکت به اطلاع مشتریان می‌رسد.


سایر موارد دریافت تخفیف از نویسش

در صورتی که به تعداد بالایی محتوا نیاز دارید یا می‌خواهید شکل ویژه‌ای از همکاری را با نویسش در پیش بگیرید، برای دریافت تخفیف از نویسش از طریق بخش تماس با ما تماس بگیرید تا شرایط ویژه همکاری را با هم بررسی کنیم.

پیشنهاد به شما