چگونه فیش واریزی خود را ثبت کنیم؟

در صورتی‌که برای افزایش اعتبار حساب کاربری و یا پرداخت هزینه تولید محتوای خود از شیوه‌ی واریز مستقیم به حساب استفاده می‌کنید، لازم است که فیش واریزی خود را در سایت ثبت نمایید تا مبلغ واریزی به اعتبار حساب شما افزوده شود. در ادامه راهنمای ثبت فیش واریزی برای سهولت کار ارائه شده است.

راهنمای ثبت فیش واریزی در حساب کاربری

برای ثبت فیش واریزی پس از ورود به حساب کاربری خود از منوی امور مالی به قسمت ثبت فیش واریزی مراجعه نموده و اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

شماره فیش

هر تراکنش در سیستم بانکی کشور دارای یک شناسه یکتاست. لطفا شماره فیش واریزی خود را در این بخش وارد کنید.


مبلغ

لطفا مبلغ پرداختی خود را به ریال در این کادر وارد کنید.


تاریخ واریز

لطفا تاریخ واریزی خود را در این کادر مشخص کنید. توجه داشته باشید که تاریخ وارد شده می‌بایست مطابق با زمانی باشد که درخواست انتقال وجه را در سیستم بانکی ثبت کرده‌اید.


تصویر فیش واریزی

لطفا تصویر رسید واریزی خود را برای سهولت بیشتر در بررسی در این کادر وارد نمایید. تکمیل این بخش الزامی نیست، اما می‌تواند به تسریع در فرایند بررسی کمک نماید.


فیش‌های ثبت شده در طی یک روز کاری بررسی و در صورت صحت اطلاعات وارد شده، افزایش اعتبار در حساب کاربری انجام می‌گردد. توجه داشته باشید که در واریزهایی که از طریق شبکه‌ی پایا صورت می‌گیرد، انتقال وجه ممکن است در روز کاری بعدی انجام شود. به همین سبب، افزایش اعتبار زمانی محقق خواهد شد که مبلغ انتقال داده شده به حساب شرکت منتقل گشته باشد.

نحوه محاسبه‌ی هزینه‌ی تولید محتوا در نویسش

هنگام ثبت سفارش تولید محتوا در نویسش، هزینه‌ی هر سفارش مطابق با درخواست شما نمایش داده می‌شود. محاسبه‌ی هزینه تولید محتوا با در نظر گرفتن نوع محتوا، تعداد کلمات و عوامل دیگری محاسبه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید راهنمای نویسش را در مورد شیوه‌ی محاسبه‌ی هزینه مطالعه کنید. همچنین در صورتی که در مورد پرداخت هزینه نیاز به راهنمایی دارید، از طریق پشتیبانی با همکاران ما در تماس باشید.

پیشنهاد به شما