نحوه فعال‌سازی حساب کاربری در نویسش چگونه است؟

پس از ثبت نام در نویسش، لازم است برای بهره‌مندی از تمام خدمات نویسش، حساب کاربری خود را فعال کنید. دریافت پیش‌فاکتور، رسید پرداخت وجه و فاکتور رسمی تنها از طریق احراز هویت حقیقی یا حقوقی شما ممکن خواهد بود. در ادامه با نحوه فعالسازی حساب کاربری در پلفترم نویسش آشنا خواهید شد.

در صورتی‌که با استفاده از امکان ثبت نام با گوگل در نویسش ثبت‌نام کرده باشید، نیازی به تایید مجدد ایمیل نخواهد بود.


بلافاصله پس از ثبت‌نام در سایت، وارد صفحه‌ی زیر خواهید شد:

همانطور که در پیغام‌های فوق مشخص است، برای دریافت ایمیل تایید باید به صندوق پستی خود رفته و ایمیلی که از نویسش دریافت کرده‌اید را بیابید. ممکن است این ایمیل در پوشه junk یا spam قرار گرفته باشد. لطفا علاوه بر پوشه inbox، دو پوشه‌ی فوق را نیز بجویید.

ایمیل دریافتی شما مشابه تصویر زیر خواهد بود:

با کلیک روی دکمه‌ی «فعال سازی» ایمیل شما فعال شده و از این پس، ایمیل‌های اطلاع‌رسانی نویسش را دریافت خواهید کرد.


مرحله‌ی بعد، تایید شماره تلفن همراه شماست. با تایید شماره موبایل، اس‌ام‌اس‌های مربوط به انجام سفارش و… برای شما ارسال خواهد شد.

به منظور تایید شماره تلفن همراه خود، از منوی تنظیمات به بخش اطلاعات تماس مراجعه کنید.

در کادر مربوطه، شماره موبایل خود را مطابق تصویر فوق وارد کرده و روی دکمه به‌روزرسانی کلیک کنید. پس از کلیک روی این دکمه، پیامکی حاوی یک کد ۶ رقمی برای شما ارسال خواهد شد.

کد دریافتی را در بخش «کد فعالسازی» وارد کنید و روی دکمه‌ی به‌روزرسانی مجددا کلیک کنید.

در صورتی‌که که کد دریافتی را به‌درستی وارد کرده باشید، پیغامی مطابق تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود.


تکمیل اطلاعات احراز هویت

به هنگام درخواست دسترسی به محتوای درخواستی و همچنین درخواست فاکتور رسمی یا رسید مبالغ واریزی لازم است اطلاعات هویتی خود را در پلفترم ثبت و نسبت به فعالسازی حساب کاربری خود اقدام کنید. به این منظور لازم است از طریق پنل کاربری خود به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

در اولین بخش از این صفحه باید نوع حساب کاربری خود را بین حقیقی و حقوقی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در صورت تغییر حساب به حقوقی، امکان تغییر در وضعیت حساب کاربری وجود ندارد.

پس از تکمیل اطلاعات درخواست شده دکمه‌ی به‌روزرسانی را بفشارید.

پس از تکمیل اطلاعات بخش نخست، باید بخش دوم را نیز تکمیل کنید.

خواهشمند است اطلاعات این بخش شامل کدپستی، شماره و آدرس را با دقت وارد نمایید، چراکه در صورت عدم ورود اطلاعات صحیح در فرایند صدور فاکتور و تایید اطلاعات اخلال ایجاد می‌شود.

پس از تکمیل اطلاعات این بخش، می‌توانید روی دکمه‌ی به‌روزرسانی کلیک کرده و به بخش مورد نظر خود بروید.


تکمیل اطلاعات حقوقی

در صورتی‌که در بخش پیشین، نوع حساب کاربری خود را حقوقی انتخاب کرده باشید، لازم است اطلاعات مربوط به شرکت خود را نیز در بخش اطلاعات حقوقی وارد کنید. تنها پس از تکمیل کامل اطلاعات حقوقی، حساب کاربری شما به حقوقی تغییر خواهد کرد.

تبریک می‌گوییم! شما حساب کاربری خود را در نویسش فعال کرده‌اید و از این پس می‌توانید به سادگی سفارش تولید محتوا منطبق با نیازتان را در نویسش ثبت کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از آن، راهنمای سفارش تولید محتوا را مطالعه کنید.

پیشنهاد به شما