دریافت فاکتور رسمی از نویسش چگونه صورت می‌پذیرد؟

نویسش برای کلیه‌ی خدمات و سرویس‌های خود شامل تولید محتوا، نویسش پلاس و رپرتاژ آگهی فاکتور رسمی صادر می‌کند. فرایند درخواست و تحویل رسید پرداخت وجه، پیش‌فاکتور و فاکتور رسمی به‌صورت آنلاین انجام شده و می‌توانید تمام اسناد مالی مورد نظر خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. در ادامه، فرایند درخواست انواع رسید‌های مالی توضیح داده خواهد شد.


رسید پرداخت وجه

در صورتی‌که برای وجوه پرداختی خود در قالب افزایش موجودی به رسید نیاز داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به بخش تراکنش‌ها برای هرکدام از مبالغ پرداختی، رسید پرداخت وجه دریافت نمایید. کافی‌ست روی شناسه‌ی پرداخت کلیک کنید تا به صفحه‌ی رسید مورد نظر هدایت شوید.


پیش فاکتور

در صورتی‌که می‌خواهید برای پرداخت هزینه سفارش تولید محتوا یا بسته‌ی نویسش پلاس خود از طریق واریز مستقیم به حساب استفاده کنید و برای این منظور به پیش‌فاکتور نیازمندید، می‌بایست ابتدا سفارش خود را به‌صورت پیش‌نویس ثبت کنید. پس از پیش‌نویس کردن سفارش یا بسته‌ی نویسش پلاس و در صفحه‌ی پرداخت، در زیر گزینه‌های پرداخت از موجودی یا پرداخت آنلاین گزینه‌ی پیش‌فاکتور ظاهر می‌شود.

با کلیک روی گزینه‌ی «دریافت پیش‌فاکتور» می‌توانید پیش‌فاکتور درخواستی برای این سفارش را دانلود یا چاپ کنید. توجه داشته باشید که مهلت پرداخت پیش‌فاکتور در نویسش سه روز است و پس از آن ممکن است در هزینه و جزئیات پیش‌فاکتور تغییراتی به‌وجود آمده باشد.

همچنین، توجه داشته باشید که پس از پرداخت هزینه‌ی پیش‌فاکتور، لازم است از طریق بخش ثبت فیش واریزی، مبلغ پرداخت شده را وارد کرده و پس از تایید درخواست، نسبت به پرداخت سفارش پیش‌نویس شده اقدام کنید.


فاکتور رسمی

نویسش به‌صورت خودکار برای تمامی سفارش‌های ثبت شده در سیستم فاکتور رسمی صادر می‌کند. برای دریافت فاکتورهای رسمی می‌توانید به بخش فاکتورها مراجعه کنید. توجه داشته باشید که صدور فاکتور رسمی تنها پس از تغییر وضعیت سفارش به «انجام شده» صورت می‌گیرد.

پیشنهاد به شما