راهنمای سفارش تولید محتوا | چگونه سفارش محتوای خود را در نویسش ثبت کنیم؟

این راهنما به ساده‌ترین شکل ممکن فرایند ثبت سفارش تولید محتوا را به شما آموزش می‌دهد. این پست به شما کمک می‌کند سفارش خود را در نویسش ثبت و در بازه‌ی زمانی کوتاهی، محتوای حرفه‌ای و کارآمد خود را دریافت کنید.


در ویدئوی زیر مراحل ثبت سفارش تولید محتوا در نویسش به‌طور کامل تشریح شده است. همچنین در ادامه می‌توانید توضیحات موردی را مطالعه کنید.




سفارش محتوا در نویسش

برای ثبت سفارش خود در نویسش، از منوی بالای سایت بر روی گزینه‌ی سفارش تولید محتوا کلیک کنید. در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود با فرمی مطابق تصویر زیر مواجه خواهید شد.

سفارش تولید محتوا در نویسش

بخش‌های سفارش تولید محتوا

فاکتورهای زیادی هستند که یک نویسنده باید هنگام تولید محتوا به آنها دقت کند، در قرم سفارش تولید محتوا قسمت‌های اصلی آن را مشخص کردیم. در ادامه با قسمت‌های مختلف آن آشنا می‌شویم.

۱- زبان محتوا

شما در نویسش می‌توانید به دو زبان فارسی یا انگلیسی سفارش خود را ثبت کنید. زبان تولید محتوای خود را در این قسمت انتخاب کنید. اگر قصد تولید محتوا به زبان‌های دیگر را دارید کافی است از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید تا در صورت امکان محتوای مورد نظر شما تولید شود.

۲- نوع محتوا

محتوای متنی به اهداف و منظورهای مختلف و در قالب‌های مختلفی تهیه می‌شوند و هر یک ملاحظات خاص خود را دارند. با مشخص کردن نوع محتوا نویسنده هدف نهایی شما را متوجه می‌شود و با توجه به محدودیت‌ها و قوانین هر نوع محتوا، دست به قلم می‌برد. برای آشنایی بیشتر، مقاله انواع تولید محتوا در نویسش را مطالعه کنید.

۳-موضوع محتوا

با توجه به موضوع و عنوانی که دارید دسته بندی صحیحی را برای تولید محتوای خود انتخاب کنید. نویسش مطالب را در بیش از ۲۰ دسته، گروه‌بندی کرده است نزدیک‌ترین گروه به موضوع محتوایی خود را انتخاب کنید تا محتوای شما به دست نویسنده‌ی متخصص همان حوزه برسد. فهرستی از این موضوعات را اینجا ببینید.

۴- نوع محتوا

محتوای درخواستی شما ممکن است ترجمه، تالیف یا تحقیق و تالیف باشد. برای آشنایی با تفاوت میان این سه مورد این لینک را بخوانید.

۵- لحن محتوا

لحن محتوا به آوای متنی که به آن نیاز دارید مرتبط است و ارتباط مستقیمی به خصیصه‌های برند شما و محل انتشار محتوای درخواستی دارد. برای آشنایی بیشتر با لحن‌های مختلف تولید محتوا این لینک را بخوانید.

۶- ویراستاری محتوا

متون نوشته شده توسط نویسش یکپارچه و با توجه به اصول سئو و دستور زبان و نگارش فارسی است. اما ممکن است نیاز داشته باشید پیش از دریافت محتوا، سفارشتان مجددا بازبینی شود متن به تایید ویراستاران حرفه‌ای نویسش برسد. این کار کیفیت مطلب دریافتی شما را بالاتر می‌برد، البته که بررسی و تایید نهایی همچنان توسط خود شما صورت می‌گیرد. 

برای آشنایی بیشتر با ویراستاری محتوا در نویسش اینجا کلیک کنید.

۷- تعداد محتوا

هر سفارش می‌تواند متشکل از چند محتوای مستقل از هم باشد. مثلا می‌توانید در یک سفارش، ۱۰ محتوای ۹۰۰ کلمه‌ای سفارش دهید. اگر قصد سفارش بیشتر از یک محتوا را دارید، راهنمای سفارش گروهی به شما در این مورد کمک می‌کند.

۸- تعداد کلمات محتوا

با استفاده از این بخش می‌توانید تعداد کلمات مورد نظر خود را برای محتوای درخواستی مشخص کنید. اگر برای انتخاب طول محتوای مناسب برای سفارش خود تردید دارید، این مطلب را بخوانید.

۹- هزینه و زمان تولید محتوا

در این بخش، هزینه و زمان تولید محتوای درخواستی شما نمایش داده می‌شود.

فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت محتوا و زمان تولید آن تاثیرگذار است شما می‌توانید با کمک ماشین‌حساب آنلاین موارد موثر بر روی قیمت محتوای خود را بررسی کنید یا با تغییر قسمت‌های مختلف همین فرم تغییر قیمت را ببینید.

۱۰- عنوان سفارش

اولین مواجه‌ی نویسنده‌ها با سفارش‌های شما، عنوان آن است. یک عنوان واضح و جذاب و مرتبط می‌تواند به نویسنده‌ها حس بهتری برای شروع سفارش شما بدهد. بسیاری از نویسنده‌ها از عنوان ذکر شده در این قسمت به عنوان تیتر اصلی استفاده می‌کنند. عنوانی مرتبط و مناسب انتخاب کنید. در صورتی که سفارش شما بیش از یک عنوان دارد، عناوین را در بخش توضیحات یا از طریق این فایل تکمیل کنید.

۱۱- کلمه کلیدی کانونی

کلمات کلیدی مد نظر خود را در این بخش وارد کنید. فیلد کلمات کلیدی به دو بخش کلمات کلیدی و کلمه کلیدی کانونی تقسیم شده است. اگر برای انتخاب کلمه کلیدی کانونی شک دارید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

۱۲- فایل‌های مرتبط

در صورتی که برای تولید محتوا لازم است نویسنده فایلی را بررسی کند، آن‌ را از این بخش ضمیمه کنید. این فایل می‌تواند تقویم، فایل عناوین یا محتوایی برای ترجمه باشد. اگر به ضمیمه کردن بیش از یک فایل نیاز دارید، آن‌ها را فشرده کرده و یکباره ضمیمه کنید.

۱۳- توضیحات تکمیلی

تمام آنچه را که نویسنده باید برای تولید محتوای مد نظرتان بداند در این بخش بنویسید. هرچه توضیحات شما کامل‌تر باشد، محتوایی بهتر دریافت خواهید کرد.

۱۴- نویسنده‌ی سفارش

زمانی که تعداد سفارش‌های شما بیشتر باشد، لیستی از نویسندگان متون شما در این قسمت نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید سفارش خود را به یکی از نویسندگان پیشین خود پیشنهاد دهید.

۱۵- ثبت درخواست تولید محتوا

پس از آنکه اطلاعات درخواستی را تکمیل کردید، لطفا آن‌ها را دوباره بررسی کرده و پس از کسب اطمینان از صحت اطلاعات، این دکمه را بفشارید.

در مرحله‌ی بعد، اطلاعات را تایید نهایی کنید. پس از پرداخت، سفارش شما در صف تولید قرار خواهد گرفت.


امیدواریم که این راهنمای سفارش محتوا توانسته باشد سوالات شما را برای تامین محتوای مطلوب پاسخ دهد. مشتاقانه آماده‌ی پاسخ به سوالات دیگر شما در این خصوص هستیم.


خدمات تولید محتوا
پیشنهاد به شما