چگونه در یک سفارش، توضیحات مربوط به هر محتوا را جداگانه ثبت کنیم؟

با استفاده از نویسش می‌توانید در یک سفارش، سفارش تولید بیش از یک محتوا را ثبت کنید. به عبارت ساده‌تر، هر سفارش می‌تواند شامل یک یا چند محتوای یک نوع باشد. سفارش‌های حاوی بیش از یک محتوا را در نویسش به نام سفارش گروهی می‌شناسیم.

در صورتی که بخواهید اطلاعات مربوط به هر محتوا، نظیر کلمه کلیدی کانونی، کلمات کلیدی، توضیحات و مشخصات هر محتوا از سفارش گروهی را به صورت اختصاصی وارد کنید، لازم است از فایل استاندارد سفارش تولید محتوای گروهی نویسش استفاده کنید.

برای دسترسی به نسخه قابل استفاده و استاندارد می‌توانید این فایل را دانلود کنید.

بعد از تکمیل بر اساس مشخصات محتواهای موردنظرتان، نسخه نهایی را به صورت ضمیمه به سفارش‌تان اضافه کنید. بسته به تعداد سفارشی که مد نظر دارید، ستون‌های مختلف را تکمیل نمایید.

اگر تعداد کلمات محتواهای سفارش گروهی متفاوت باشند، باید میانگین آنها را در مشخصات سفارش ثبت کنید. مثلا یک سفارش گروهی شامل دو محتوای پانصد کلمه‌ای و یک محتوای دو هزار کلمه‌ای در توضیحات به عنوان سه محتوای هزار کلمه‌ای ثبت خواهد شد.

توجه داشته باشید که در این فایل، تنها تکمیل ستون عنوان و تعداد کلمات الزامی بوده و تکمیل باقی ستون‌ها می‌تواند به ارتقای کیفیت محتوای دریافتی سفارش گروهی کمک کند.


سوالات پر تکرار

حجم و مبلغ سفارش چگونه پس از ثبت سفارش تغییر می‌کند؟

در صورت توافق طرفین نویسنده و مشتری حجم سفارش می‌تواند پس از ثبت تغییر بکند. اما این تغییر الزاماتی به همراه دارد که در «افزایش یا کاهش حجم سفارش پس از آغاز تولید محتوا چگونه محاسبه می‌شود» توضیح داده شده است.

نویسش در چه حوزه‌هایی تولید محتوا می‌کند؟

نویسش در بیش از ۲۰ موضوع تخصصی و غیرتخصصی، امکان تولید محتوا را دارد. اگر حوزه‌ی کاری شما در فهرست موضوعات تولید محتوا نبود با ما تماس بگیرید.

نویسش در چه حوزه‌هایی تولید محتوا می‌کند؟

پیشنهاد به شما