تسویه حساب نویسندگان در نویسش چگونه و چه زمانی انجام می‌شود؟

کاربران نویسنده در زمان اخذ و پذیرش انجام سفارش‌های تولید محتوا، بازه‌ی زمانی انجام و هم‌چنین درآمد آن سفارش را مشاهده می‌کنند. پس از تحویل محتوا و تایید توسط مشتری و تغییر وضعیت سفارش به «انجام شده» میزان درآمد سفارش به صورت لحظه‌ای به اعتبار حساب کاربری نویسنده افزوده می‌شود. تسویه حساب نویسندگان پس از درخواست کاربر انجام خواهد شد.

اگر بعد از گذشت چند روز از ارسال محتوا، مشتری اقدام به بررسی سفارش نکند، این مورد از سمت نویسش پیگیری خواهد شد. در صورت عدم بررسی مشتری پس از پیگیری، مطابق با توضیحات ارائه شده در مورد مدت زمان بررسی محتوا، سفارش بسته خواهد شد.


حداقل مبلغ لازم برای ثبت درخواست برداشت وجه

درخواست برداشت وجه توسط کاربران نویسنده به محض رسیدن موجودی به ۳۰۰.۰۰۰ ریال فعال خواهد شد. برای ثبت درخواست برداشت وجه، لازم است اطلاعات حساب کاربری و همچنین اطلاعات بانکی کاربر نویسنده ثبت و تایید شده باشد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، راهنمای فعالسازی حساب کاربری در نویسش را مطالعه کنید.


تسویه حساب چه زمان‌هایی انجام می‌شود؟

زمان تسویه حساب نویسندگان و واریز درخواست‌های تسویه حساب، روزهای شنبه خواهد بود. کلیه‌ی درخواست‌های برداشت وجهی که تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه‌ی هر هفته ثبت شوند، در روز شنبه به حساب کاربران نویسنده واریز می‌شود. به عبارت بهتر، درآمد کاربران نویسنده به صورت هفتگی پرداخت می‌گردد.

لازم به توضیح است که اگر روز شنبه مصادف با یکی از تعطیلات رسمی کشور باشد، در نخستین روز کاری پس از آن تسویه حساب صورت می‌پذیرد.

پیشنهاد به شما