بررسی محتوا چه مدت طول می‌کشد؟

هدف نویسش همواره این است که فرآیند ثبت، پذیرش،‌ تولید و تایید محتوا بدون هیچ گونه تاخیری پیش رود.
بعد از ارسال محتوا توسط نویسنده،‌ پیگیری‌های لازم برای بررسی آن از مشتری انجام می‌شود. اگر هفت روز از ارسال محتوا گذشته بود و با وجود تماس و یادآوری،‌ همچنان بازخوردی توسط مشتری در مورد محتوا ارائه نشد،‌ درصورتیکه تعداد محتوای درخواستی با تعداد محتوای ارسال شده در سفارش برابر باشد، سفارش برای نویسنده آزادسازی خواهد شد. پس از پایان سفارش، درآمد سفارش به حساب کاربری نویسنده در نویسش واریز و وی می‌تواند مطابق با روند تسویه حساب نویسندگان درخواست واریز وجه به حساب بانکی خود را کند.

لازم به توضیح است که در برخی موارد خاص، ممکن است به دلیل نوع سفارش و نیاز به بررسی بیشتر از سمت مشتری یا تیم محتوای نویسش، فرایند بررسی محتوا زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد که در این موارد به نویسنده اطلاع داده می‌شود. با این وجود ما در نویسش تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا محتوای ارسالی نویسنده در سفارش‌ها حداکثر در هفت روز بررسی شوند.

سوالات پر تکرار

تسویه حساب نویسندگان در نویسش چگونه و چه زمانی انجام می‌شود؟

پس از تغییر وضعیت سفارش به «انجام شده» مبلغ سفارش به حساب کاربری نویسنده واریز می‌شود و  تسویه حساب نویسندگان پس از درخواست کاربر انجام خواهد شد.

آیا یک نویسنده می‌تواند چند حساب کاربری داشته باشد؟

خیر. با توجه به مراحل فعال‌سازی حساب‌ کاربری در نویسش و احراز هویت، امکان فعالیت چند حساب کاربری برای یک شخص وجود ندارد.

آیا استفاده از یک حساب کاربری برای چند نویسنده مجاز است؟

خیر. به علت کاهش کیفیت خروجی محتوا، سیاست های نویسش در برخورد با اکانت‌های واسط تولید محتوا واضح است.

پیشنهاد به شما