انواع وضعیت تولید محتوا در نویسش

از زمان ثبت سفارش تولید محتوا در نویسش، محتوای درخواستی سفری را آغاز می‌کند تا در نهایت، محتوایی با کیفیت و مطابق با درخواست شما تولید و تقدیم گردد. در این سفر، وضعیت تولید محتوا سفارش شما در حالات گوناگونی قرار خواهد گرفت که در ادامه با انواع آن‌ها آشنا می‌شویم.



پیش نویس

اولین وضعیت تولید محتوا حالت «پیش‌نویس» است. وقتی سفارشی را در نویسش ثبت می‌کنید اما هنوز پرداخت و نهایی نشده، ابتدا در وضعیت پیش‌نویس قرار دارد. شما می‌توانید پیش از پرداخت هزینه‌ی آن، نسبت به ویرایش سفارش پیش‌نویس شده اقدام نمایید.


در صف بررسی

پس از آن‌که سفارش پیش‌نویس شده‌ی خود را پرداخت کردید، بلافاصله در وضعیت «در صف بررسی» قرار می‌گیرد. این وضعیت تولید محتوا به این معناست که سفارش شما به درستی ثبت شده و در صف بررسی توسط کارشناسان نویسش قرار گرفته است. این امر در روزهای کاری در کمتر از ۴ ساعت انجام می‌شود.


نیازمند ویرایش

در صورتی که سفارش ثبت شده‌ی شما ناقص باشد، وضعیت تولید محتوا سفارش شما به «نیازمند ویرایش» تغییر می‌باید و در توضیحات آن، علت آن نیز قید می‌گردد. در صفحه دلایل عدم پذیرش سفارش می‌توانید با انواع دلایلی که ممکن است سفارش شما مورد تایید قرار نگیرد آشنا شوید.

در این مرحله، و پس از اعمال اصلاحات درخواست شده، سفارش شما مجددا به وضعیت «در صف بررسی» قرار خواهد گرفت تا مجددا توسط همکاران بخش محتوای نویسش مورد بررسی قرار گیرد.


منتشر شده

پس از تایید سفارش توسط کارشناس نویسش، وضعیت تولید محتوا درخواستی شما به «منتشر شده» تغییر می‌یابد. در این مرحله، سفارش شما در معرض دید و انتخاب متخصصین مرتبط به حوزه‌ی فعالیت شما قرار می‌گیرد تا نسبت به آغاز کار تولید محتوا اقدام نمایند.


در حال انجام

این وضعیت نشانگر آن است که سفارش تولید محتوای شما توسط یکی از نویسندگان نویسش پذیرفته شده و  نویسنده متخصصی در حال تهیه محتوای مربوط به سفارش شماست.


در انتظار بررسی کارشناس

در صورتی که مشتری محتوا درخواست ویراستاری آن‌ را داشته باشد یا این سفارش، اولین سفارش مشتری در نویسش باشد، پس از تولید محتوا توسط نویسنده وضعیت سفارش به «در انتظار بررسی کارشناس» تغییر خواهد کرد.


در انتظار تایید مشتری

پس از تولید محتوا توسط کاربر نویسنده و بارگذاری محتوا در پلتفرم، وضعیت سفارش به «در انتظار تایید مشتری» تغییر می‌کند و از طریق ایمیل و پیامک به مشتری برای بررسی محتوا اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.


نیازمند ویرایش توسط نویسنده

در صورت عدم تطابق متن درخواستی با محتوای تولید شده، می‌توانید درخواست اصلاح محتوای تولیدی را وارد کنید. در این صورت، وضعیت سفارش به حالت «نیازمند ویرایش توسط نویسنده» تغییر خواهد کرد.


تایید شده

پس از اینکه محتوای نهایی کاملا مورد تایید مشتری بود و دکمه تائید را زد، وضعیت سفارش به «انجام شده» تغییر خواهد کرد. برای سفارش‌هایی که به وضعیت «انجام شده» رسیده باشند، هیچ تغییری امکان‌پذیر نیست.

پیشنهاد به شما