چگونه به مشتریان نویسش پیشنهاد تولید محتوا ارائه کنیم؟

یکی از امکان‌هایی که در پنل کاربران نویسنده‌ نویسش در نظر گرفته شده است، پیشنهاد تولید محتوا به مشتریانی‌ست که پیش‌تر برای‌شان محتوا تولید کرده و تایید ایشان را دریافت کرده‌ایم. در این صورت می‌توانید به فراخور ماهیت کسب‌وکاری که پیش‌تر تولید محتوای آن‌را به عهده داشته‌اید، عناوین محتوایی تازه‌ای را پیشنهاد کنید تا در صورت تایید و پرداخت هزینه‌ی آن،‌ انجام تولید محتوا آن سفارش به شما واگذار گردد.


چگونه پیشنهاد محتوا را ثبت کنیم؟

برای ثبت پیشنهاد سفارش تولید محتوا، در ابتدا به پنل کاربری خود مراجعه کرده و از صفحه‌ی داشبورد به بخش آرشیو سفارش‌ها مراجعه کنید. در این صفحه می‌توانید فهرستی از سفارش‌هایی که پیش‌تر به انجام رسانده‌اید و یا در حال انجام‌شان هستید را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید تنها برای مشتریانی‌که سفارش‌شان در وضعیت «انجام شده»‌ قرار دارد، پیشنهاد محتوا ثبت کنید. برای پیشنهاد سفارش، کافی‌ست با کلیک بر روی عنوان سفارشی‌که وضعیت آن «انجام شده» است به صفحه‌ی سفارش رفته و از کادری مشابه تصویر زیر، برروی گزینه‌ی ارسال پیشنهاد تولید محتوا کلیک کنید.

با کلیک روی این گزینه، صفحه‌ی زیر نمایان می‌شود که باید فیلدهای مختلف آن‌را به درستی تکمیل کنید. توجه داشته باشید که تکمیل اصول، دقیق و کامل گزینه‌های مختلف و درج توضیحات مناسب، کمک شایانی به پذیرش پیشنهاد شما خواهد کرد./

پیشنهاد تولید محتوا

اگر می‌خواهید پیشنهاد تولید چند عنوان محتوا را به این مشتری بدهید، می‌توانید تعداد محتوا و تعداد کلمه را انتخاب و عناوین مد نظر را در بخش توضیحات وارد کنید. پس از تکمیل توضیحات و کسب اطمینان از صحت آن‌ها، برروی دکمه‌ی ارسال پیشنهاد تولید محتوا کلیک کنید. در صورت ورود کامل وصحیح اطلاعات، پیام زیر به شما نمایش داده می‌شود.


پس از ثبت پیشنهاد محتوا چه اتفاقی می‌افتاد؟

به محض ثبت پیشنهاد شما، عناوین پیشنهادی از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع مشتری رسانده می شود. در صورتیکه مشتری با پیشنهاد شما موافقت نماید، پس از پرداخت هزینه‌ی سفارش، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود. لازم است که پس از دریافت پیغام نویسش، طی دو ساعت به پنل کاربری خود مراجعه کرده و نسبت به پذیرش سفارش اقدام نمائید.

زمان‌بندی تحویل محتوا و درآمد آن مطابق با سایر سفارش‌های نویسش محاسبه و در پنل کاربری قابل مشاهده خواهد بود.

پیشنهاد به شما