بسته نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک: تولید محتوا برای کسب‌و‌کارها در آغاز راه

این روزها اهمیت تولید محتوا و تاثیر آن در موفقیت کسب‌وکار بر کسی پوشیده نیست. ما در نویسش برای ارائه‌ی خدمات جامع تولید محتوا به کسب‌وکارها، بسته‌های نویسش پلاس را تهیه کرده‌ایم. بسته‌ی نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک و نوپا یک راه حل جامع محتوایی برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند تولید محتوا را با بودجه‌ای محدود آغاز کنند.

معرفی بسته نویسش پلاس کسب و کارهای کوچک و نوپا

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا نیز از همان ابتدای کار، تولید محتوای سایت را در لیست فعالیت‌های خود قرار می‌دهند. با این وجود محدودیت‌هایی برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا وجود دارد که برنامه‌ی تولید محتوا را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما در نویسش سعی کرده‌ایم بسته‌های نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک را طوری تنظیم کنیم که علاوه بر ارائه‌ی خدمات محتوایی مورد نیاز آن‌ها، محدودیت‌های این گروه را در نظر گرفته باشیم.

ویژگی‌های بسته‌های نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک و نوپا

همانطور که پیش از این گفتیم، در طراحی بسته‌های نویسش پلاس برای کسب‌کارهای کوچک و در آغاز راه، تلاش کردیم به محدودیت‌های این کسب‌وکارها توجه کنیم. در ادامه توضیحاتی در مورد هر یک از بسته‌های گروه کسب‌وکارهای کوچک و نوپا ارائه کرده‌ایم.

بسته‌ی برنزی

با تهیه بسته‌ی برنزی یک تقویم محتوا شامل عناوین پیشنهادی برای تولید محتوا به شما تحویل داده می‌شود. این بسته مناسب کسب‌و‌کارهایی است که بودجه‌ی محدودی برای تولید محتوا دارند و مایل هستند برون‌سپاری تولید محتوا را با هزینه‌ی مورد نظر خود انجام دهند.

بسته‌ی نقره‌ای

بسته‌ی نقره‌ای نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک و نوپا مناسب گروهی از کسب‌وکارهاست که خدمات بیشتری در زمینه تولید محتوا نیاز دارند. در این بسته‌ها علاوه بر تقویم محتوا، استراتژی محتوا نیز تدوین می‌شود.

بسته‌ی طلایی

بسته‌ی طلایی یک راه حل جامع محتوایی برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک است. با تهیه این بسته شما راهکاری جماع برای تولید محتوای سایت خود تحویل می‌گیرید. در این بسته علاوه بر تقویم و استراتژی محتوا خدمات دیگری از جمله بازبینی سایت و عارضه‌یابی نیز به مشتری ارائه می‌شود.

پس از تهیه بسته نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک و نوپا روند کار به چه صورت است؟

روند کار بسته‌های نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک و نوپا مشابه با فرآیند سایر بسته‌های نویسش پلاس است. پس از تهیه بسته، فرمی برای دریافت اطلاعات از طریق تیکت برای شما می‌فرستیم. بعد از تکمیل فرم بریف در صورتی که بسته‌ی نقره‌ای یا طلایی را تهیه کرده باشید استراتژی محتوا تدوین شده و برای شما ارسال می‌شود. زمانی که استراتژی محتوا به تایید شما برسد، تدوین تقویم محتوا آغاز می‌شود و پس از تایید شما، سفارش منتشر می‌شود و تولید محتوا شروع خواهد شد.

پیشنهاد به شما