نویسش پلاس چیست و چطور کار می‌کند؟ راهنمای کامل سفارش و استفاده از سرویس نویسش پلاس

نویسش به شما کمک می‌کند که فرایند تولید محتوا را ساده، سریع، با کیفیت و ارزان پیش ببرید. اما ممکن است به خدمات بیشتری نظیر استراتژی محتوا، تقویم محتوا، انتشار محتوا یا ترویج محتوا نیاز داشته باشید. بسته‌های نویسش پلاس، خدمات جامع بازاریابی محتوا را متناسب با کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌کنند. در این برگه، به توضیح کامل این سرویس و همچنین نحوه سفارش این سرویس پرداخته‌ایم. با استفاده از جدول زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود بروید:


نویسش پلاس چیست؟

نویسش پلاس چیست؟

نویسش پلاس سرویس جامع و یکپارچه بازاریابی محتوایی نویسش است. اگر غیر از تولید محتوا، به خدمات محتوایی بیشتری نیاز دارید و می‌خواهید فرایند بازاریابی محتوایی‌تان به صورت یکپارچه در نویسش انجام شود، نویسش پلاس انتخابی استاندارد برای شماست. ما از مرحله‌ی استراتژی محتوا تا انتشار محتوا در کنارتان هستیم و تمامی بخش‌های این فرایند را مدیریت و راهبری می‌کنیم.


نویسش پلاس مناسب چه کسب و کارهایی است؟

در طراحی این سرویس، تلاش کرده‌ایم تا نیازمندی و انتظارات طیف نسبتا وسیعی از کسب‌وکارها را در نظر بگیریم. ما با شناسایی مهم‌ترین درخواست‌های مشتریان‌مان، سرویس‌های اساسی و استاندارد بازاریابی محتوایی را تعریف و در فرایندی اثربخش گنجانده‌ایم. به همین خاطر می‌توان گفت که کلیه‌ی کسب‌وکارها و برندهایی که می‌خواهند برنامه بازاریابی محتوایی خود را آغاز کنند یا توسعه بخشند، می‌توانند از خدمات این سرویس بهره‌مند شوند.


نویسش پلاس شامل چه خدماتی می شود؟

سرویس نویسش‌پلاس، تمامی خدمات اساسی حوزه‌ی بازاریابی محتوایی را شامل می‌شود و شما می‌توانید بسته به نیازمندی‌ها و اولویت‌های خود، خدمات مورد نیازتان را انتخاب کنید. در صفحه خدمات نویسش پلاس، شرح کامل‌تری از امکانات این سرویس آمده است. همچنین، همواره می‌توانید با تماس با بخش پشتیبانی نویسش سوالات خود را مطرح کنید.


چگونه بسته نویسش پلاس خود را ثبت کنیم؟

فرایند سفارش نویسش‌پلاس همانند ثبت سفارش تولید محتوا، ساده و سرراست است. با تکمیل بخش‌های مختلفی که در صفحه نویسش پلاس آمده است می‌توانید خدماتی درخور نیاز و متناسب با آن‌چه مورد نیازتان است دریافت کنید. برای سفارش، ابتدا به صفحه‌ی نویسش پلاس بروید و بخش‌های آن‌ را مطابق راهنمای زیر تکمیل کنید.


بخش اول: اطلاعات کسب‌وکار

در این بخش، اطلاعاتی اولیه درباره کسب‌وکار شما درخواست می‌شود. آیتم‌های بخش نخست به ما کمک می‌کنند که در تناسب بیشتری با ماهیت کسب‌وکار شما نسبت به پیش‌بری اهداف و اجزای بازاریابی محتوایی اقدام کنیم. در ادامه به معرفی آیتم‌های هر بخش می‌پردازیم.

اطلاعات کسب و کار

۱. نام برند یا کسب‌وکار

در اولین بخش از این فرم لازم است نام کسب‌وکار خود را وارد کنید.


۲. نشانی وب‌سایت

آدرس وبسایت خود را همراه با http در این قسمت وارد کنید. توجه داشته باشید که برای تحلیل محتوای فعلی، تدوین استراتژی محتوا و تقویم محتوا از داده‌های این آدرس استفاده خواهد شد.


۳. نوع کسب‌وکار

در بین چهار گزینه‌ی موجود در این فهرست، نزدیک‌ترین آیتم را انتخاب کنید. انتخاب گزینه‌ی صحیح به ما کمک می‌کند تا با تناسب بیشتری نسبت به فضای کسب‌وکارتان، برنامه‌ریزی‌های لازم محتوایی را پیش ببریم.


۴. حوزه فعالیت

در این گزینه، فهرستی از حوزه‌های مختلف حرفه‌ای و تخصصی آمده است که انتخاب صحیح آن موجب می‌شود بتوانیم نویسنده‌ای مرتبط و متخصص را برای تولید محتوای‌تان به خدمت بگیریم. در صورتی‌که این گزینه در تناسب با کسب‌وکار شما نباشد، همکاران ما با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در خصوص انتخاب گزینه‌ی بهینه به شما ارائه خواهند کرد.


۵. فایل‌های مرتبط

در صورتی‌که برای تدوین هرچه‌بهتر برنامه‌ی بازاریابی کسب‌وکارتان لازم است اسنادی را به دست ما برسانید، از این بخش استفاده کنید. این اسناد می‌تواند شامل توضیحات بیشتر از ماهیت کسب‌وکار، پرسونای مشتریان، استراتژی بازاریابی و… باشد. نظیر سایر اطلاعات شما، اطلاعات این بخش نیز نزد ما محفوظ و محرمانه باقی خواهند ماند.


۶. بازه زمانی مورد نیاز

در حال حاضر این امکان وجود دارد که بسته‌های نویسش پلاس خود را در بازه‌های یک، دو و سه ماهه درخواست کنید. تهیه‌ی بسته‌های دو و سه‌ماهه کمک می‌کند تا یک برنامه‌ی بازاریابی محتوایی منسجم را تجربه کنید. توجه داشته باشید هزینه‌ی خدمات پایه (نظیر استراتژی، تحلیل کلمات کلیدی و…) تنها یک‌بار محاسبه خواهد شد و تنها هزینه‌های تولید محتوا و تقویم محتوا در ماه‌های دوم به بعد اضافه می‌شود.


بخش دوم: خدمات و سرویس‌های نویسش پلاس

در بخش دوم از سفارش نویسش پلاس، خدمات و سرویس‌های قابل انتخاب را مشخص می‌کنید. در حال حاضر در این بخش چهار سرویس تعریف شده است.

خدمات و سرویس‌های نویسش پلاس

۷. تدوین تقویم محتوا

تقویم محتوا، عناوین محتوایی مورد نیاز برای هر دوره‌ی تولید محتوا را مشخص می‌کند. این عناوین، متناسب با استراتژی سئو و برنامه‌ی بازاریابی محتوایی شما انتخاب خواهند شد. در برگه تقویم محتوا توضیحات بیشتری در خصوص ماهیت و اجزای این سرویس ارائه کرده‌ایم.


۸. تدوین استراتژی محتوا

برای آن‌که برنامه‌ای دقیق و هدف‌مند را در بازاریابی محتوایی پیش بگیرید، بک استراتژی محتوایی نظام‌مند نیاز دارید. سرویس دوم قابل ارائه در نویسش، استراتژی بازاریابی محتوایی است که به‌صورت انحصاری و توسط متخصصین محتوای نویسش برای کسب‌وکار شما تدوین می‌شود. توضیحات بیشتر درباره‌ی این سند و اجزای آن‌ را در صفحه استراتژی محتوا مطالعه کنید.


۹. تحلیل کلمات کلیدی

سومین خدمت قابل انتخاب در نویسش پلاس، تحلیل کلمات کلیدی است که به‌صورت اختصاصی و با استفاده از سرویس‌های تخصصی این منظور انجام می‌شود. توضیحات بیشتر درباره‌ی این سرویس را در برگه‌ی تحلیل کلمات کلیدی مطالعه نمائید.


۱۰. بازبینی سایت و عارضه‌یابی

چهارمین خدمت در نویسش پلاس، بازبینی سایت و عارضه‌یابی آن است. در این سرویس، یکی از متخصصان نویسش، بخش‌ها و صفحات مختلف سایت شما را بررسی کرده و گزارشی جامع از مشکلات احتمالی و بهبودهای ممکن را آماده می‌کند. در صفحه‌ی بازبینی سایت توضیح بیشتری درباره‌ی این سرویس آمده است.


بخش سوم: تولید محتوا

پس از تکمیل اطلاعات کسب‌وکار و انتخاب سرویس‌های مورد نیاز، می‌توانید گونه‌های محتوایی و جزئیات هر کدام را مشخص کنید.

محتواهای قابل تولید در نویسش پلاس

۱۱. نوع محتوا

در حال حاضر می‌توانید چهار نوع محتوا یعنی پست وبلاگ، توضیح محصول (محتوای فروشگاه اینترنتی)، محتوای شبکه‌های اجتماعی و محتوای رپرتاژ آگهی را به بسته‌ی پلاس خود اضافه کنید. برای اضافه کردن هرکدام از این گونه‌های محتوایی کافی‌ست تیک مقابل آن‌ را فعال کنید. به تعداد انواع محتوای درخواستی، باکسی مجزا مطابق تصویر فوق برای تعیین جزئیات ظاهر خواهد شد.


۱۲. تعداد محتوا

در این بخش می‌توانید تعداد محتوای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. تعداد انتخابی در تعداد ماه‌های گزینش شده در بخش نخست ضرب خواهد شد. به عبارت ساده‌تر اگر در این بخش ۱۰ پست وبلاگ را انتخاب کرده و در بخش تعداد ماه‌های سرویس ۳ ماه را برگزیده باشید، جمعا به شما ۳۰ پست وبلاگ تحویل داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که به تعداد انتخاب شده در این بخش، عناوین مورد نیاز نیز توسط نویسش تهیه و پس از تایید شما، تولید می‌گردد.


۱۳. تعداد کلمه

در این بخش می‌توانید تعداد کلمه‌ی هر محتوا را مشخص کنید. تمامی محتواهای انتخابی شما با این تعداد کلمات تولید خواهد شد.


۱۴. ویراستاری محتوا

با انتخاب گزینه‌ی ویراستاری، تمامی محتواهای این بخش پیش از تحویل، توسط کارشناسان نویسش بازبینی شده و اصلاحات نگارشی و سئویی بر آن‌ها اعمال می‌شود. در صفحه ویراستاری شرح بیشتری برای این سرویس آورده شده است.


۱۵. انتشار محتوا

اگر مایل باشید که پس از تولید محتوا، نویسش انتشار آن‌ را نیز انجام دهد، لازم است این گزینه را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با شیوه‌ی توزیع محتوا توسط نویسش صفحه‌ی انتشار محتوا را مطالعه کنید.


۱۶. سفارش نویسش پلاس

پس از تکمیل تمامی بخش‌های فوق، کافی‌ست روی دکمه‌ی سفارش نویسش پلاس کلیک کنید تا در بخش بعد به صفحه‌ی پرداخت منتقل شوید. در طول مدت تکمیل خدمات، سرویس‌ها و محتواهای بسته‌ی نویسش پلاس، هزینه‌ی آن در لحظه محاسبه و در کادر سمت چپ به شما نمایش داده می‌شود. در همان صفحه می‌توانید نسبت به دریافت پیش فاکتور و سپس فاکتور رسمی اقدام کنید.


سوالات متداول

چگونه اطلاعات بیشتری دریافت کنیم؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی‌ست با بخش مشاوره رایگان نویسش ارتباط گرفته یا با شماره‌ی 02191070227 تماس بگیرید.

مدت زمان ارائه‌ی خدمات نویسش پلاس چقدر است؟

بسته به سرویس‌ها و خدمات انتخابی شما، زمان لازم برای ارائه‌ی خدمات ممکن است بین یک هفته تا یک ماه متغیر باشد.


خدمات تولید محتوا
خدمات تخصصی تولید محتوا با نویسش پلاس
پیشنهاد به شما