هزینه تولید محتوا در نویسش چگونه محاسبه می‌شود؟

نویسش در قیمت‌گذاری خدمات خود و محاسبه هزینه تولید محتوا، معیارهای مختلفی را در نظر می‌گیرد تا هم بتواند درآمد معقول و منصفانه‌ای را برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کند و هم به لحاظ اقتصادی برای مشتریان مقرون‌به‌صرفه باشد. به همین دلیل المان‌های مختلفی را در قیمت‌گذاری لحاظ می‌کند تا بتواند فرمولی برنده-برنده خلق کند و رضایت هر دو گروه را به دست آورد. عوامل زیر به‌صورت مستقیم در قیمت‌گذاری و محاسبه هزینه تولید محتوا در نویسش تاثیرگذارند.

  • تعداد کلمه:
    طول محتوای درخواستی به‌عنوان معیار پایه در محاسبه قیمت تولید محتوا تاثیرگذار است.‌‌
  • تعداد محتوا: ‌‌
    یک سفارش می‌تواند حاوی یک یا چند محتوای درخواستی باشد. تعداد بیشتر محتوای درخواستی در یک سفارش اثر مستقیمی بر هزینه‌ی آن سفارش دارد اما از لحاظ هزینه تفاوتی بین هزینه یک سفارش ده تایی یا ده سفارش تکی نیست.
  • نوع محتوا:
    هزینه محتوا بر اساس نوع محتوای درخواستی (پست وبلاگ، رپورتاژ و…) متفاوت است.
  • موضوع سفارش:
    در برخی از موضوعات خاص که تولید آن‌ها فرایندی متفاوت را می‌طلبد یا نیاز به تخصص و مطالعات ویژه و خاصی دارد، هزینه تولید محتوا تغییر می‌کند.
  • زمان انجام سفارش:
    در تولید محتوا برای سفارش‌هایی که به‌صورت اضطراری مورد نیازند و باید در بازه‌ی زمانی کوتاه‌تری آماده شوند، گاهی این امر امکان پذیر است که محاسبه هزینه تولید محتوا به شکل دیگری انجام شده و محتوا سریع‌تر آماده شود.

عوامل فوق در محاسبه هزینه تولید محتوا نقش ایفا می‌کنند. قیمت‌گذاری سفارش‌ها در نویسش به‌صورت آنلاین و سیستمی انجام می‌شود. مشتریان می‌توانند با انتخاب عوامل فوق و بسته به ویژگی‌های سفارشی که در نظر دارند، محاسبه هزینه تولید محتوا را پیش از ثبت سفارش انجام دهند.

پیشنهاد به شما