متخصص تولید محتوا کیست؟

متخصص تولید محتوا، فردی است که بتواند متناسب با استانداردهای تولید محتوا اقدام به خلق متونی اثربخش نماید. یک نویسنده‌ی متخصص می‌تواند با تهیه‌ی محتوای ارزشمند، مسیر ارتباط با مخاطب را برای کسب‌وکارها هموار کند. برای آشنایی بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مطلب وبلاگ نویسش را در مورد ویژگی‌های کپی رایتر متخصص مطالعه کنید.

با توجه به عواملی که برای سنجش کیفیت محتوا تعریف شده، نویسش برای پذیرش متخصص تولید محتوا، معیارهای مشخصی را در نظر گرفته است که می‌توان آن‌ها را ویژگی‌های لازم یک نویسنده‌ی متخصص دانست.

به‌طور خلاصه یک متخصص تولید محتوا باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • تسلط بر اصول نگارشی
  • داشتن اطلاعات کافی در زمینه‌ی بهینه‌سازی متن برای موتورهای جستجو
  • خلاقیت برای تهیه‌ متن‌های مختلف متناسب با درخواست مشتریان

علاوه بر اینها، برای یک کپی رایتر ضروری است که بتواند با تکیه بر دانش شخصی خود و همچنین گردآوری اطلاعات از منابع مختلف، متون مختلف متناسب با درخواست‌ها و اهداف مشتریان را بنویسد.


نویسش می‌کوشد شرایط مناسبی را برای فعالیت نویسندگان متخصص فراهم کند. تولیدکنندگان محتوا با ثبت‌نام در نویسش و طی کردن مراحل تایید حساب کاربری، امکان دسترسی به طیفی از سفارش‌‌ها با موضوعات مختلف را دارند و می توانند مطابق با تخصص و شرایط خود، در نویسش فعالیت کنند.

نویسش به منظور احراز صلاحیت نویسندگان، فرایند جذب نویسندگان را به نحوی طراحی کرده که حین آن، میزان آشنایی نویسنده با اصول اولیه تولید محتوا و بهینه‌سازی متن برای موتورهای جستجو بررسی می‌شود.

ما در نویسش با همراهی تیمی از نویسندگان متخصص در حوزه‌های مختلف همواره در تلاش هستیم تا با تامین محتوای باکیفیت، کیفیت تولید محتوای وب فارسی را بهبود ببخشیم و به مشتریان خود در رشد کسب‌وکارشان کمک کنیم.

اگر متخصص تولید محتوا هستید جای شما در نویسش است.

پیشنهاد به شما