فرم بریف چیست و چه نقشی در طراحی برنامه نویسش پلاس دارد؟

برای آنکه بتوانید از یک برنامه‌ی حرفه‌ای، اصولی و کارآمد بازاریابی محتوایی بهره‌مند شوید، لازم است که اطلاعات کسب‌وکار و اهداف تجاری‌تان را به شکل مشخص و واضح تعریف کنید. فایل بریف فرمتی استاندارد است که کمک می‌کند اطلاعات کسب‌وکار خود را در اختیار تیم متخصص محتوا قرار دهید.

ما در سرویس نویسش پلاس بسته به نیاز و درخواست مشتری، خدمات متعددی همچون تدوین استراتژی و تقویم محتوا را ارائه می‌کنیم. پیش‌نیاز تدوین این اسناد، در اختیار داشتن اطلاعات اولیه است که آن‌ را از طریق فرم بریف از مشتری دریافت می‌کنیم.


با تقویم محتوا آشنا شوید

فرم بریف شامل چه اطلاعاتی می‌شود؟

به طور کلی اطلاعات دریافتی در فرم بریف به چهار گروه تقسیم می‌شود:

اطلاعات کسب‌وکار

شامل اطلاعات عمومی برند شما مثل نام، آدرس وب‌سایت و … می‌شود. تیم محتوای نویسش با بررسی دقیق اطلاعات کسب‌وکار شما می‌تواند به درک بهتری از وضعیت فعلی شما دست یابد.

اطلاعات صنعت

در این بخش از فرم بریف، اطلاعاتی تخصصی در مورد صنعت فعالیت شما، همچنین وضعیت شما در مقایسه با رقبای‌تان دریافت می‌شود.

اطلاعات بازاریابی و بازاریابی محتوایی

در این بخش از فایل بریف از شما درباره‌ی برنامه‌ی جاری بازاریابی‌تان اطلاعاتی دریافت می‌شود. همچنین کلمات کلیدی اصلی که مدنظرتان هست دریافت خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی

در این بخش می‌توانید خدمات مد نظر خود از نویسش را انتخاب کنید، همچنین در صورتی‌که ذکر نکته‌ی دیگری را ضروری می‌دانید، ارائه خواهید کرد.


اطلاعات شما نزد ما محفوظ بوده و به هیچ عنوان جز برای تدوین سند استراتژی یا تقویم محتوایی از آن استفاده‌ی دیگری نمی‌شود. همچنین، هرچقدر اطلاعات ارائه شده کامل‌تر باشد، استراتژی و تقویم دقیق‌تر و کارآمدتری را دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد به شما