فرایند تولید محتوا در نویسش چگونه است؟

تلاش نویسش بر آن است که روند تولید محتوا را ساده کند و کیفیت آن‌ را ارتقا بخشد. به همین دلیل، فرایند تولید محتوا تا حد ممکن ساده‌سازی شده و بر اساس نیاز مشتری و الزامات کار، روند انجام سفارش بهبود یافته است. روند کلی کار شامل گام‌های زیر است:

  1. ثبت سفارش: مشتری پس از تکمیل فرم سفارش محتوا، درخواست خود را ارسال می‌کند. ثبت سفارش در نویسش مراحل ساده و شفافی دارد. در صورتی که برای این کار نیاز به راهنمایی داشتید راهنمای گام به گام ثبت سفارش در نویسش می‌تواند به تمام سوالات شما پاسخ دهد.
  2. بررسی سفارش: کارشناسان نویسش، سفارش‌های جدید را بررسی می‌کنند و در صورتی که مغایر با معیارهای نویسش نباشد، آن سفارش در فرآیند تولید قرار می‌گیرد.
  3. شروع تولید محتوا: پس از تایید سفارش، در کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی ممکن، تولید محتوا توسط یکی از متخصصان تولید محتوا در حوزه‌ی موضوع سفارش آغاز خواهد شد. نویسش با کمک زیرساخت‌های خود سعی کرده است تا این فرایند را بهینه کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، راهنمای فرایند تخصیص سفارش را مطالعه کنید.
  4. تحویل محتوا: در بازه‌ی زمانی انتخاب شده برای انجام سفارش، محتوا آماده و جهت بررسی در پنل کاربری مشتری قرار می‌گیرد. بهتر است پس از آماده شدن محتوا در اولین فرصت محتوا را بررسی کنید تا در صورت نیاز به اصلاح، با سرعت بیشتری کار انجام شود.
    ‌ ‌
  5. پذیرش محتوا: در این مرحله پس از بررسی محتوا امکان درخواست ویرایش یا تایید محتوا وجود دارد. تایید محتوا به معنی رضایت از محتواست و پس از آن امکان درخواست ویرایش وجود ندارد.
    ‌ ‌
  6. اتمام سفارش: پس از تایید تمام محتواهای درخواست شده در سفارش از سمت مشتری، سفارش خاتمه می‌یابد. در نظر داشته باشید که پس از اتمام سفارش امکان درخواست اصلاح وجود ندارد.

کارشناسان تولید محتوا در تمام گام‌های فرایند تولید محتوا، در کنار شما هستند و در صورت نیاز می‌توانید از طریق پشتیبانی سوال‌های خود را با آن‌ها مطرح کنید.

پیشنهاد به شما