راهنمای سفارش رپورتاژ آگهی

یک رپورتاژ آگهی مزیت‌های زیادی دارد که گوشه‌ای از این مزیت ها را در پست همه‌چیز درباره رپورتاژ آگهی نوشته‌ایم. بعضی مواقع سفارش رپورتاژ آگهی همه‌ی آن چیزی است که برای رسیدن به مخاطب خود، نیاز دارید. می‌توانید با ثبت رپورتاژ آگهی در نویسش، با یک کلیک رپورتاژ خود را در رسانه‌های معتبر منتشر کنید. در ادامه راهنمای ثبت رپورتاژ آگهی در نویسش را با هم مرور می‌کنیم.

مهم‌ترین موضوع برای رپورتاژی باکیفیت و با بازدهی بالا داشتن محتوای مناسب است که مخاطب را به مشتری تبدیل کند. در صورتی که مایلید محتوای رپورتاژتان را از نویسش دریافت کنید، بایستی ابتدا سفارش تولید محتوای رپورتاژ آگهی را جداگانه ثبت کنید یا هنگام انتخاب رسانه مدنظرتان تولید محتوای آن را نیز به ما بسپارید.

برای انتشار رپورتاژ آگهی از طریق نویسش کافیست به صفحه سفارش رپرتاژ آگهی وارد شوید.

  • از لیست رسانه‌های موجود برای انتشار رپورتاژ آگهی، رسانه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
راهنمای ثبت رپورتاژ آگهی
  • پس از انتخاب، پنجره‌ای به شکل زیر باز می‌شود در این پنجره اطلاعات مربوط به سفارش رپورتاژ آگهی را می‌توانید ببینید.
  • در صورتی که پیش از این فایل رپورتاژ آگهی را خودتان تهیه کرده‌اید، کافی‌است فایل را بارگذاری کنید. در غیر این صورت با زدن تیکِ تولید محتوای رپورتاژ نویسندگان متخصص نویسش دست به قلم می‌گیرند و رپورتاژ مناسب برای رسانه‌ی انتخابی را تولید می‌کنند.
  • اگه نیاز دارید پیش از انتشار کارشناسان تولید محتوای نویسش متن شما را بررسی و در صورت نیاز بهبود ببخشند، گزینه‌ی بهینه‌سازی انتشار را نیز انتخاب کنید
  • در کادر پایین، شما هزینه‌ی سفارش خود را می‌بینید و کافی‌است دکمه‌ی خرید رپورتاژ آگهی را بزنید.

بعد از تکمیل این مراحل و زدن دکمه‌ی خریدرپورتاژ، به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌شوید. با تکمیل ثبت سفارش و انجام پرداخت، سفارش شما وارد فرآیند انتشار می‌شود و در صورت لزوم می‌توانید از طریق تیکت، وضعیت آن را پیگیری کنید.

پیشنهاد به شما