دلایل عدم پذیرش سفارش تولید محتوا چیست؟

ثبت سفارش تولید محتوا در نویسش به‌صورت آنلاین و توسط مشتری صورت می‌گیرد. با تکمیل دقیق این فرم، متخصص تولید محتوا با شناخت بهتری نسبت به سفارش و اهداف شما می‌تواند متن درخواستی را تولید و در اختیارتان قرار دهد. طبعا، در صورت عدم تکمیل دقیق فرم سفارش تولید محتوا، امکان تحویل محتوای باکیفیت وجود ندارد.


در صورتی که در سفارش تولید محتوا، هریک از مشکلات و کاستی‌های زیر وجود داشته باشد، سفارش شما در وضعیت «نیازمند ویرایش»‌ قرار خواهد گرفت:

  1. درخواست تولید محتوا در موضوعاتی خارج از قوانین جمهوری اسلامی ایران

  2. عدم تطابق متن درخواستی با مشخصات انتخاب شده:
    در صورتی‌که تعداد کلمات محتوای درخواستی شما بیشتر یا کمتر از آنچه انتخاب کرده‌اید باشد، می‌بایست نسبت به ویرایش سفارش خود اقدام کنید. می‌توانید بازه تعداد کلماتی را که برایتان قابل قبول است در توضیحات ذکر کنید.

  3. عدم ارائه‌ی توضیحات لازم:
    در برخی از موضوعات، لازم است درخواست تولید محتوا حاوی اطلاعات تکمیلی لازم باشد.

  4. عدم مشخص کردن هدف تولید محتوا:
    در صورتی‌که نویسنده محتوا نتواند هدف تولید محتوا را متوجه شود، تولید محتوا ممکن نخواهد بود.

  5. انتخاب نادرست نوع نگارش:
    برای مثال اگر فایلی را برای ترجمه فرستاده باشید اما نوع را تالیف انتخاب کرده باشید، سفارش شما تایید نخواهد شد.

  6. انتخاب نادرست نوع محتوا:
    برای مثال اگر محتوای صفحات وب را انتخاب کرده باشید اما در توضیحات، رپرتاژ درخواست کرده باشید، سفارش شما پذیرفته نخواهد شد.

  7. اطلاعات نادرست:
    در صورتی که لینک‌ها یا فایل‌های ضمیمه به درستی کار نکنند یا اشتباه باشند، سفارش برای ویرایش این موارد به شما برگشت داده می‌شود.

علاوه بر موارد فوق، ممکن است در برخی موارد و بنا به دلایلی نظیر پیچیدگی موضوع مورد نظر، امکان تولید محتوا با شرایط درخواستی فراهم نباشد. در این موارد، کارشناسان نویسش با ذکر دلایل، سفارش را مرجوع می‌کنند تا ویرایش لازم صورت گیرد.

پیشنهاد به شما