در صورت عدم رضایت از محتوای تولید شده چکار باید بکنیم؟

نویسش همه‌ی سعی خود را بر این هدف متمرکز کرده است که محتوایی ارزنده، حرفه‌ای و بی‌نقص به مشتریان خود ارائه نماید. از سوی دیگر، نویسندگان همراه خود را از بین متخصصینی واجد شرایط انتخاب کرده تا ضریب خطا را به حداقل ممکن برساند. با این‌حال، ممکن است بنا به دلایلی متفاوت، محتوای تولید شده رضایت خاطر شما را تامین نکند.


اگر محتوا کیفیت لازم را نداشت

نویسش در تلاش است که کیفیت محتوای تولیدی را روز به روز افزایش دهد. اما از آنجایی که تولید محتوا برای کسب‌وکارهای مختلف استانداردهای مختلفی دارد، درصورتی که محتوای تولید شده با آن چیزی که مد نظر شما بود فاصله داشت می‌توانید درخواست اصلاح محتوای خود را ثبت کنید.

برای ویرایش محتوا کافی است در پنل خود گزینه‌ی درخواست اصلاح محتوا را بزنید.

عدم رضایت از محتوا و درخواست اصلاح محتوا
درخواست ویرایش محتوا

در بخش توضیحات علاوه بر انتخاب کردن دلیل رد محتوا توضیحات تکمیلی خود برای اصلاح محتوا را وارد کنید. در صورتی که نیاز به آپلود محتوای بازبینی شده داشته باشید این امکان برای شما فراهم است.

فیلدهای مختلف درخواست اصلاح محتوا
فیلدهای مختلف درخواست اصلاح محتوا

پیشنهاد ما برای اینکه رفت و برگشت محتوا کمتر بشود و از ابتدا محتوای خوبی دریافت کنید تکمیل بخش «لینک نمونه» در هنگام ثبت سفارش است. اگر «مستند ساختار تولید محتوا» و یا «خروجی مورد تایید برای سایت خود» را دارید، هنگام ثبت درخواست تولید محتوا، می‌توانید آن را به سفارش ضمیمه کنید.

پس از ثبت درخواست اصلاح محتوا، نویسنده در کمتر از یک روز کاری، محتوای شما را منطبق با درخواست‌های اعلام ویرایش و نسخه‌ی تازه را برگزاری خواهد کرد.


اگر محتوا با درخواست شما مطابقت نداشت

درج توضیحات سفارش تولید محتوا، کمک شایانی به درک بهتر نویسنده از درخواست شما خواهد کرد. هرچقدر توضیحات مندرج در بخش توضیحات کامل‌تر باشد، امکان دریافت محتوایی با تطابق بیشتر با آنچه مطلوب‌تان است، بالاتر می‌رود. با این‌وجود، در صورتی که محتوای تولید شده را مطابق با درخواست خود نیافتید، می‌توانید نسبت به عدم پذیرش محتوا اقدام کرده و توضیحات تکمیلی را در اختیار نویسنده قرار دهید.


شما همواره می‌توانید از گارانتی عودت وجه در نویسش استفاده کنید. این بدان معناست که در صورت عدم رضایت از محتوای تولید شده به هر دلیلی، می‌توانید درخواست خود را در قابل یک تیکت اعلام نموده تا وجه پرداختی عینا به حساب شما عودت داده شود.

همچنین در صورتی که به خدمات تکمیلی نظیر ویراستاری محتوا نیاز داشته باشید، نویسش می‌تواند آن‌را نیز در جهت بهبود کیفی محتوا حضورتان تقدیم نماید.

پیشنهاد به شما