در صورت عدم تایید درخواست عضویت به‌عنوان متخصص تولید محتوا چه باید کرد؟

ما در نویسش، به‌طور مستمر در تلاشیم تا با همراهی نویسندگانی کاردان و مجرب، محتوایی با کیفیت و ارزش‌آفرین را برای مشتریان خود تأمین کنیم. برای اطمینان از کیفیت خروجی محتوا در نویسش، طی فرایند جذب نویسنده سعی می‌کنیم بهترین نویسنده‌ها و متخصصین تولیدکننده محتوا را شناسایی کنیم.

فرایند ارزیابی کاربران نویسنده، ممکن است بین یک روز تا سه هفته به طول بینجامد و بازخورد اولیه‌ی ما را پس از این مدت از طریق ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید دریافت خواهید کرد.

عدم تایید درخواست شما برای فعالیت در نویسش ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.


نقص اطلاعات اولیه‌ی ثبت‌نامی

ثبت نام و نام خانوادگی واقعی از الزامات بررسی اولیه است و اگر در ثبت‌نام خود این داده‌ها را وارد نکرده باشید، درخواست شما بررسی نمی‌شود. در صورتی که سهوا این اطلاعات را وارد نکرده‌اید، می‌توانید وارد پنل کاربری خود شده و در قالب یک تیکت اطلاعات مورد نیاز را ارسال کنید.

درصورتی که مراحل تکمیل این فرم برای شما واضح نیست، راهنمای نحوه تکمیل فرم ثبت‌نام را مطالعه کنید.


نمونه کار نامناسب

مهم‌ترین عامل هنگام بررسی کاربران جدید، نمونه کار ارسالی است. در صورتی که نمونه کار شما مطابق با استانداردهای نویسش نباشد، حساب کاربری شما تایید نخواهد شد. همچنین دقت کنید که نمونه کار شما حتما باید یک محتوای متنی بلند باشد و نمونه کارهایی که در قالب پست‌های شبکه‌های اجتماعی هستند، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.


عدم تحویل محتوای آزمایشی

در صورتی که محتوای آزمایشی درخواستی را در موعد مقرر تحویل ندهید، دسترسی شما محدود می‌شود. ما در نویسش معتقدیم که محتوای نویسشی باید علاوه بر دارا بودن کیفیت لازم، در زمان درست نیز تحویل گردد. اگر نویسنده تولیدکننده محتوا به هر دلیل نتواند در زمان درخواستی محتوای آزمایشی خود را تحویل دهد، کافی است از طریق بخش پشتیبانی با کارشناسان محتوا ارتباط برقرار کند تا در صورت امکان، زمان اضافه‌ای در نظر بگیرند.


عدم تایید محتوای آزمایشی

در صورتی که محتوای آزمایشی تولیدی شما از نظر کارشناسان نویسش، از کیفیت لازم برخوردار نباشد، درخواست شما برای فعالیت در نویسش پذیرفته نمی‌شود. با توجه به حساسیت‌های بالای کیفی در نویسش، امکان اصلاح محتوا در مرحله‌ی ارزیابی اولیه موجود نیست، مگر اینکه محتوای آزمایشی اشکالاتی جزئی و قابل اغماض داشته باشد که این مورد هم توسط کارشناسان نویسش تشخیص داده می‌شود. اگر محتوای آزمایشی اولیه تایید نشود، امکان فعالیت تا یک دوره‌ی سه ماهه وجود ندارد. اما پس از این مدت می‌توانید مجددا درخواست دهید تا مراحل ارزیابی شما فعال شود.


پیشنهاد به شما