بسته‌ی نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی: تولید محتوا برای فروشندگان در فضای مجازی

یکی از روش‌های رایج بازاریابی برای فروشگاه‌های اینترنتی، بازاریابی محتوایی است. به همین دلیل تولید محتوا یکی از فعالیت‌های اصلی فروشگاه‌های اینترنتی است. با هدف تامین نیازهای این دسته از کسب‌وکارها، ما در نویسش بسته‌ی نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی را آماده کرده‌ایم.

معرفی بسته نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی

تولید محتوا یکی از فعالیت‌های ضروری برای فروشگاه‌های اینترنتی است. با تولید و انتشار محتوا، اعتماد مخاطب به فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر جلب می‌شود. علاوه بر این، با تولید محتوای هدفمند می‌توان نرخ مخاطبان جدید از طریق موتورهای جستجو را افزایش داد و محصولات را به مشتریان بیشتری معرفی کرد. بسته‌ی نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی راهکاری جامع برای کسب‌وکارهایی است که محصولات خود را در یک فروشگاه اینترنتی به مخاطبان عرضه می‌کنند.


ویژگی‌های بسته‌های نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی

بسته‌ی برنزی

بسته‌ برنزی نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی برای فروشگاه‌هایی مناسب است که کوچک هستند یا به‌صورت خانگی اداره می‌شوند. با تهیه بسته‌ی برنزی شما توضیح محصول و تقویم محتوا برای وبسایت فروشگاه خود را دریافت می‌کنید و پس از تایید تقویم محتوا، مطالب مورد نظر را تحویل خواهید گرفت.‌
‌‌

بسته‌ی نقره‌ای

بسته‌ی نقره‌ای نویسش پلاس فروشگاه اینترنتی، علاوه بر تولید محتوای وبسایت و توضیح محصول، استراتژی محتوا را نیز شامل می‌شود. در کنار این‌ها یک محتوا برای صفحات وبسایت نیز به شما تحویل داده خواهد شد. این بسته مناسب شماست اگر پیش از تولید محتوا نیاز دارید مخاطبان خود را شناسایی کنید و مشخص کنید چه محتوایی برای گروه‌های مختلف مشتریان بالقوه‌ی شما مناسب است. 

بسته‌ی طلایی

بسته‌ی طلایی نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی راهکاری جامع برای کسب‌وکارهایی است که فعالیت آنها در زمینه‌ی فروش محصولات و خدمات است. در این بسته شما انواع محتوایی را که برای یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید تامین خواهید کرد. این بسته علاوه بر استراتژی و تقویم محتوا، شامل بازبینی و عارضه‌یابی سایت و همچنین تحلیل رقبا و وضعیت کلمات کلیدی می‌شود.


پس از تهیه بسته‌های نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی روند کار به چه صورت است؟

روند کار بسته‌های نویسش پلاس کسب‌وکارهای فروشگاه‌های اینترنتی مشابه با فرآیند سایر بسته‌های نویسش پلاس است. پس از تهیه بسته، فرمی برای دریافت اطلاعات از طریق تیکت برای شما می‌فرستیم. بعد از تکمیل فرم بریف در صورتی که بسته‌ی طلایی یا نقره‌ای را تهیه کرده باشید استراتژی محتوا تدوین شده و برای شما ارسال می‌شود. زمانی که استراتژی محتوا به تایید شما برسد، تدوین تقویم محتوا آغاز می‌شود و پس از تایید شما، سفارش منتشر می‌شود و تولید محتوا شروع خواهد شد.

پیشنهاد به شما