چگونه تولید محتوا خود را با نویسنده منتخب‌مان به انجام برسانیم؟

نویسش همواره در تلاش است تا با توسعه‌ی زیرساخت‌های خود، کیفیت تولید محتوا را ارتقا دهد. امکان ارائه‌ی پیشنهاد به نویسنده منتخب نیز یکی از همین امکان‌هاست که به مشتریان کمک می‌کند تا محتوایی یکدست و باکیفیت در اختیار داشته باشند.


نویسنده‌ی منتخب در نویسش چگونه تعیین می‌شود؟

با توجه به گستردگی موضوعات تولید محتوا در نویسش، نویسنده‌ی منتخب در هر گروه و برای هر مشتری متفاوت است، لذا بهترین معیار برای تعیین نویسنده منتخب، علمکرد وی برای یک مشتری مشخص خواهد بود.

مشتریان نویسش با سفارش تولید محتوا و تجربه‌ی حاصله از کار با نویسندگان مختلف و با در نظر گرفتن کیفیت نهایی دریافتی، این امکان را خواهند داشت که تولید محتوا سفارشات آتی خود را به نویسنده منتخب خود بسپارند.


چگونه سفارش تولید محتوا را به نویسنده منتخب پیشنهاد کنیم؟

در صورتی که پیش‌تر در نویسش سفارش تولید محتوا ثبت کرده باشید ومحتوای آن مورد تایید شما بوده باشد، هنگام ثبت سفارش جدید بخش جدیدی در صفحه ثبت سفارش ایجاد می‌شود. در این بخش (که تصویر آن را در ادامه می‌بینید) می‌توانید تولید محتوای سفارش جدید خود را به نویسنده منتخب خود پیشنهاد کنید.

پس از تایید سفارش توسط پشتیبان نویسش، نویسنده‌ مورد نظر شما طی ۴ ساعت فرصت خواهد داشت تا نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش سفارش شما اقدام نماید. در این موارد، عموما تیم پشتیبانی تعامل لازم را با نویسنده برای پذیرش و انجام تولید محتوا انجام خواهد داد.

پیشنهاد به شما