بسته‌ی نویسش پلاس گردشگری: تولید محتوا برای کسب‌و‌کارهای مرتبط با سفر

با گستردگی اینترنت،‌ افراد بیشتری از خاطرات سفر خود می‌نویسند و بلاگر سفر شدند و در نقطه‌ی مقابل نیز افراد بیشتری پیش از شروع یک سفر هیجان انگیز، در مورد مقصد و مسیر تحقیق و جست‌وجو می‌کنند. به همین دلیل تولید محتوا برای این حوزه، به یک الزام تبدیل شده است. برای داشتن یک محتوای با کیفیت، شما می‌توانید درخواست تولید محتوای گردشگری خود را ثبت کنید یا از بسته‌های نویسش پلاس گردشگری که بر اساس نیاز‌های محتوایی کسب‌وکارهای این حوزه طراحی شده‌اند استفاده کنید.

معرفی بسته‌ی نویسش پلاس گردشگری

تولید محتوای گردشگری این روزها به یکی از فعالیت‌های اصلی کسب‌وکارهای این حوزه تبدیل شده و بسیاری از سازمان‌ها بخشی از منابع خود را به این کار اختصاص می‌دهند. بسته‌های نویسش پلاس کسب‌وکارهای گردشگری متناسب با نیاز این گروه از کسب‌وکارها تهیه شده است.

این بسته‌ها با توجه به فضای محتوایی کسب‌وکارهای گردشگری فعال در این زمینه طراحی شده‌اند. با تهیه این بسته‌ها می‌توانید محتوای مورد نیاز خود را تهیه کرده و برنامه‌ی بازاریابی محتوایی را برای کسب‌و‌کار خود در حوزه‌ی گردشگری اجرا کنید.

ویژگی‌های بسته‌های نویسش پلاس برای کسب‌وکارهای گردشگری

بسته‌های نویسش پلاس کسب‌و‌کارهای گردشگری با توجه به نیازهای سازمان‌های متفاوت فعال در این حوزه طراحی شده‌اند. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص انواع مختلف این بسته‌ها ارائه می‌کنیم.

بسته‌ی برنزی

با تهیه بسته‌ی برنزی یک تقویم محتوا شامل عناوین پیشنهادی برای تولید محتوا به شما تحویل داده می‌شود. بسته‌ی برنزی مناسب کسب‌و‌کارهای حوزه گردشگری است که به تازگی کار خود را شروع کرده‌اند یا به دلایلی محدودیت بودجه دارند. نویسش با ارائه بسته برنزی نویسش پلاس برای کسب‌و‌کارهای گردشگری سعی کرده خدمات محتوایی مورد نیاز برای این گروه از فعالان حوزه‌ی گردشگری را فراهم کند.

بسته‌ی نقره‌ای

بسته‌ی نویسش پلاس نقره‌ای کسب‌وکارهای گردشگری برای کسب‌وکارهایی مناسب است که خدمات محتوایی بیشتری نیاز دارند. با تهیه این بسته، استراتژی محتوا برای کسب‌وکار گردشگری شما تدوین می‌شود و پس از آن تقویم محتوایی برای شما توسط تیم نویسش آماده خواهد شد. اگر نیاز به تولید محتوا دارید ولی منابع و تخصص لازم برای انتخاب موضوع و چگونگی فعالیت در این حوزه را ندارید، بسته‌ی نویسش پلاس نقره‌ای برای شما مناسب است.

بسته‌ی طلایی

بسته‌ی طلایی نویسش پلاس کسب‌وکارهای گردشگری یک پاسخ جامع برای تولید محتوای کسب‌وکار شماست. با تهیه این بسته شما علاوه بر دریافت استراتژی و تقویم محتوا، خدمات دیگری نیز دریافت می‌کنید. تحلیل کلمات کلیدی حوزه‌ی فعالیت شما و همچنین فعالیت رقبا در این بسته برای شما انجام خواهد شد.

پس از تهیه بسته‌های نویسش پلاس گردشگری روند کار به چه صورت است؟

روند کار بسته‌های نویسش پلاس گردشگری، مشابه با فرآیند سایر بسته‌های نویسش پلاس است. پس از تهیه بسته، فرمی برای دریافت اطلاعات از طریق تیکت برای شما می‌فرستیم. بعد از تکمیل فرم بریف در صورتی که بسته‌ی نقره‌ای یا طلایی را تهیه کرده باشید استراتژی محتوا تدوین شده و برای شما ارسال می‌شود. زمانی که استراتژی محتوا به تایید شما برسد، تدوین تقویم محتوا آغاز می‌شود و پس از تایید شما، سفارش منتشر می‌شود و تولید محتوا شروع خواهد شد.

پیشنهاد به شما