سرویس‌های نویسش پلاس برای چه کسب‌وکارهایی مناسب هستند؟

بسته‌های نویسش پلاس، خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کنند که متناسب با نوع و بسته‌ی تهیه شده با یکدیگر متفاوت‌اند. برای آشنایی با این سرویس‌ها، راهنمای کامل نویسش پلاس را مشاهده کنید. شما می‌توانید متناسب با نیاز فعلی کسب‌وکار خود، بسته‌ی نویسش پلاس را به‌صورت اختصاصی تهیه کنید. همچنین می‌توانید با در نظر گرفتن حوزه‌ی فعالیت خود از بسته‌های آماده‌ی نویسش برای فروشگاه‌های اینترنتی، کسب‌وکارهای کوچک و کسب‌وکارهای گردشگری استفاده کنید.

علاوه بر تولید محتوا و ثبت سفارش در نویسش، با تهیه‌ی بسته‌ی نویسش پلاس برای آغاز بازاریابی محتوایی خود خدمات متنوعی را نیز می‌توانید درخواست کنید. بسته‌های نویسش پلاس به نحوی طراحی شده‌اند که پاسخگوی نیازهای مختلف شما در مسیر بازاریابی محتوایی باشند. در ادامه به معرفی مختصر هر کدام از سرویس‌های نویسش پلاس پرداخته‌ایم:


استراتژی محتوا

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا به زبان ساده، خط مشی و مسیر حرکت شما را در حوزه‌ی بازاریابی محتوایی مشخص می‌سازد. اینکه بدانید در چه حوزه‌هایی محتوا تولید کنید، چه گروه‌هایی از مخاطبان را هدف قرار دهید، چه رسانه‌هایی را برای انتشار محتوا انتخاب کنید و چگونه با کاربران خود به وسیله‌ی محتوا تعامل کنید، در استراتژی محتوا مشخص می‌شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب دیگر راهنمای نویسش در مورد تدوین استراتژی محتوا را مطالعه کنید.

هر کسب‌وکاری که بخواهد در بازاریابی محتوایی خود موفق و پیشرو باشد، بی‌شک به استراتژی بازاریابی محتوا نیازمند است. اگر تاکنون برای کسب‌وکار و وب‌سایت خود استراتژی محتوا تدوین نکرده‌اید، این خدمت از سرویس‌های نویسش پلاس را در بسته‌ی خود انتخاب کنید. پس از تهیه‌ی بسته، کارشناسان خبره‌ی ما از طریق فرم بریف، اطلاعات تکمیلی را از شما دریافت و سند استراتژی محتوای شما را تدوین می‌کنند.


تحلیل کلمات کلیدی

با تهیه تحلیل کلمات کلیدی در بسته‌ی نویسش پلاس، وضعیت فعلی وبسایت شما در موتورهای جستجو بررسی شده و همچنین مقایسه‌ای با وضعیت رقبای کسب‌وکار انجام می‌شود. این بررسی کمک می‌کند تا شناخت مناسبی از نقاط قوت عملکرد خود داشته باشید و همچنین با توجه به وضعیت رقبا، برای گام‌های آتی تصمیم بگیرید.

اگر بهبود جایگاه در موتورهای جستجو یکی از اهداف شما از اجرای برنامه‌ی بازاریابی محتوایی است، تحلیل کلمات کلیدی یکی از گام‌های ضروری برای دسترسی به این هدف است.


بازبینی و عارضه‌یابی سایت

فعالیت‌های پیشین هر کسب‌وکار همواره بر تجربه‌ی کاربران و همچنین جایگاه در موتورهای جستجو تاثیرگذارند. بررسی دقیق صفحات سایت و شناسایی مشکلات موجود ممکن است کاری زمان‌بر باشد، اما با تشخیص مشکلات و برطرف کردن آنها می‌توان وضعیت سایت را بهبود داد. در بسته‌های نویسش پلاس، این خدمت نیز برای بهبود اثربخشی بازاریابی محتوایی قابل انتخاب است.

این خدمت از سرویس‌های نویسش پلاس برای کسب‌وکارهایی مناسب است که مدتی از فعالیت وبسایت آنها می‌گذرد. در صورتی که به‌تازگی سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید یا در حال طراحی سایت هستید، ممکن است بازبینی و عارضه یابی سایت چندان مناسب شما نباشد. اما در شرایطی که مدتی از فعالیت شما می‌گذرد، تهیه‌ی این خدمت در بسته‌ی نویسش پلاس و اجرای پیشنهادهای ارائه شده، تاثیر به‌سزایی در بهبود عملکرد شما خواهد داشت.



تقویم محتوا

تقویم محتوا

تقویم محتوا، عناوین مورد نیاز تولید محتوا را مشخص کرده و به تولید کننده محتوا، اطلاعات اولیه برای تولید محتوای حرفه‌ای و اثربخش را ارائه می‌کند. تقویم محتوا بر اساس فایل بریف تکمیل شده توسط مشتری تدوین خواهد شد. برای آشنایی با نحوه تدوین این سند، راهنمای نویسش در مورد تقویم محتوا را مطالعه کنید. تقویم محتوا بخش ثابت تمام بسته‌های نویسش پلاس است و با تهیه‌ی بسته‌ی نویسش پلاس، تقویم محتوا برای شما تدوین خواهد شد.


تولید محتوا

تولید محتوا

وجه ثابت بسته‌های نویسش پلاس، خدمات تولید محتواست و معیار متفاوت در آن‌ها، نوع و تعداد محتوایی‌ست که دریافت خواهید کرد. تولید محتوا برای بسته‌های نویسش پلاس از طریق پلتفرم نویسش صورت پذیرفته و به صورت آنلاین و بلافاصله پس از تولید به شما تحویل می‌شود. فرآیند تولید محتوا در بسته‌های نویسش مشابه با سایر سفارش‌های نویسش است.


با توجه به نیازهای خاص کسب‌وکارهای مختلف، بسته‌های نویسش برای کسب‌وکارهای حوزه گردشگری، فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای در آغاز راه تهیه شده است. همچنین شما می‌توانید متناسب با اولویت‌های کسب‌وکار، بسته ی اختصاصی خود را تنظیم کنید. در صورتی که در مورد هر یک از خدمات نویسش نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، همکاران ما از طریق تیکت پاسخگوی شما هستند.

پیشنهاد به شما