آشنایی با همشهری آنلاین | شرایط انتشار رپورتاژ در همشهری آنلاین چیست؟

یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت بک‌لینک‌های طبیعی و قوی، استفاده از رپورتاژ است. اگر به دنبال بازاریابی محتوای خود رفته باشید، حتما با رپورتاژ نویسی و اهمیت آن برای بالا بردن سئو، مواجه شده‌اید. همان‌طور که می‌دانید رپورتاژ در نگاه اول مانند یک مقاله عادی به نظر می‌رسد اما برای تبلیغ یک محصول یا محتوا طراحی شده است. این مسئله وجه تفاوت این نوع محتوا با تبلیغاتی است که به صورت واضح کسب‌وکاری را معرفی می‌کنند و کمتر بر مخاطب تأثیر دارند. در متن پیش رو به این مسئله می‌پردازیم که تفاوت‌های رپورتاژ با تبلیغ در چیست و شرایط انتشار رپورتاژ در همشهری آنلاین چیست.


تفاوت اصلی میان رپورتاژ و تبلیغات

همه ما با روند تبلیغات آشنا هستیم. هزینه‌ای تعیین شده و با وسواس فراوان محتوایی تولید خواهد شد. این محتوا به صورت مستقیم به محصول و خدمات ما اشاره کرده و آن را معرفی خواهد کرد. این روش، یکی از راه‌های ارتباط با مشتریان است. اما اگر به دنبال روشی مؤثرتر هستید و قصد دارید توجه مخاطب را بیشتر از یک نگاه ساده جلب کنید، رپورتاژ نویسی را انتخاب کنید.

با اضافه کردن این رپورتاژ به برنامه‌ریزی‌های مربوط به تولید محتوای خود، گام بزرگی در راستای موفقیت کسب‌وکار خودتان برداشته‌اید. برای آنکه بیشترین نتیجه را از انتشار رپورتاژ به دست آورید، لازم است به دو نکته دقت کنید. اول آنکه متن نگارش شده باید به شیوه‌ای جذاب نوشته شده باشد تا مخاطب را با خود همراه کند. دوم رسانه مناسبی را برای درج رپورتاژ خود انتخاب کرده باشید تا محتوای شما به دست مخاطب برسد. به همین خاطر در ادامه، سایت همشهری آنلاین را بررسی خواهیم کرد تا با شناخت این رسانه، تصمیم مناسب با کسب‌وکار خود را اتخاذ کنید.  


معرفی همشهری آنلاین

همشهری آنلاین یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌های خبری ایران و وابسته به موسسه‌ی همشهری است. این رسانه سال ۱۳۸۵ و به سردبیری یونس شکرخواه شروع به کار کرد و علاوه‌بر پوشش اخبار برگزیده‌ی سایر رسانه‌های اینترنتی، دیداری، شنیداری و مکتوب به ارائه‌ی گزارش‌ها، یادداشت‌ها و تحلیل‌های تولیدی در قالب گروه‌های گوناگون نیز می‌پردازد.


رپورتاژ در همشهری آنلاین

برای تمام کسانی که علاقه‌مند به دریافت اخبار روز هستند روزنامه همشهری و سایت همشهری آنلاین گزینه‌ای آشناست. این سایت چشم‌انداز خود را اینطور شرح داده است: «قرار است همشهری آنلاین شهری همیشه بیدار باشد و خدمات لازم را برای یک زندگی شهری در عرصه‌های خبررسانی، اطلاع‌رسانی، آموزش و سرگرمی دنبال کند». در برخورد اول با این سایت – مثل تمام سایت‌های خبری – با انبوهی از اخبار پربازدید و برگزیده روبه‌رو می‌شوید.

انتشار رپورتاژ آگهی در همشهری آنلاین

در سایت همشهری آنلاین، رپورتاژها مانند اخبار روز منتشر می‌شوند و در قسمت‌های مختلف، از جمله اخبار برگزیده و سر فصل بازار قرار می‌گیرند. زمانی که به علت درج اخبار جدید، رپورتاژ از این قسمت خارج شود، همچنان رپورتاژ شما در قسمت اختصاصی رپورتاژ و تبلیغات قابل دسترسی است. دقت کنید که بر روی مقالات رپورتاژ، تگ رپورتاژ زده می‌شود.


قوانین انتشار رپورتاژ در همشهری آنلاین

طبیعی است که درج رپورتاژ در سایت همشهری آنلاین نیز مانند همه‌ سایت‌های پربازدید قوانینی داشته باشد. این قوانین عبارت‌اند از:

  • ارائه محتوای 1400 کلمه‌ای
  • در نظر گرفتن 3 لینک فالو به یک دامنه
  • ارائه 5 تصویر مرتبط با متن

مزایای انتشار رپورتاژ در همشهری آنلاین

یک خبرگزاری آنلاین مانند همشهری، ویژگی‌های خاص خود را دارد. از جمله این ویژگی‌ها به‌روز بودن اطلاعات، بازدیدهای مداوم توسط افراد مختلف، قابلیت جستجوی پیشرفته و ساده، دسته‌بندی اطلاعات و مواردی از این دست است. در فضاهای این‌چنینی، اگر فردی به سیاست علاقه نداشته باشد، می‌تواند به راحتی موارد دیگر – مانند هنر یا سرگرمی – را انتخاب کند و اطلاعات لازم را به دست آورد. در نتیجه شما با انتشار رپورتاژ خود در چنین پلتفرمی علاوه بر بهره‌مند شدن از تمام مزایای انتشار رپورتاژ که مقاله‌ی جامع تولید و انتشار رپورتاژ آگهی آورده شده است، به راحتی می‌توانید مخاطبان مشتاق و کنجکاو آن را با کسب‌وکار خود آشنا کنید.

رپورتاژ نویسی و ارائه متفاوت اطلاعات مربوط به کسب‌وکار شما، می‌تواند راه حلی مناسب برای برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان باشد. درج رپورتاژ می‌تواند با جذابیت خاص خود بازدیدکنندگان جدیدی را به بررسی محصول و خدمات شما، تشویق کند. به همین دلیل مهم است که نوشتن آن را جدی بگیرید و اگر شخص شما تبحری در این زمینه ندارید، تولید این محتوا را به افراد متخصص واگذار کنید. نویسش به کمک متخصصان تولید محتوا، می‌تواند متن باکیفیت و متناسبی را برای رپورتاژ شما تحویل دهد. کافیست اطلاعات مورد نیاز را در صفحه‌ی ثبت سفارش تولید محتوا ثبت کنید و پس از آن را به ما بسپارید. همچنین نویسش با ارائه‌ی سرویس رپورتاژ آگهی، انتشار رپورتاژ در رسانه‌های مناسب و معتبر را به راحتی فشردن یک کلیک ماوس، آسان کرده است.

پیشنهاد به شما