آشنایی با نی نی سایت | شرایط انتشار رپورتاژ در نی نی سایت چیست؟

رپورتاژ ابزاری مفید برای معرفی بهتر و نفوذ به جامعه مخاطبان هدف است. با انتشار رپورتاژ می‌توانید بازدید سایت خود را بالا ببرید. در صورتی که رپورتاژ‌ محتوای صادقانه و جذابی داشته باشد و محل انتشارش را به‌درستی انتخاب کرده باشید،‌ نتایج مثبت آن را به‌زودی در میزان ورودی سایت‌تان و تعداد مشتریان خواهید دید. این‌که رپورتاژ را در کدام خبرگزاری یا سایت منتشر کنید اهمیتی به اندازه کیفیت خود متن دارد. قبل از هر چیز باید مخاطبان خود را بشناسید و ببینید که کاربران کدام سایت،‌ مشتریان بالقوه‌ی شما هستند و می‌توانید با یک متن جذاب آنها را ترغیب کنید تا از محصولات شما استفاده کنند.


معرفی نی نی سایت

نی نی سایت را احتمالا می‌شناسید یا حداقل اسمش را شنیده‌اید و نتایج اول چندتا از سرچ‌های گوگل شما هم نی نی سایت بوده. یک جور شبکه اجتماعی که مخاطبان بسیار زیادی دارد و بخش عمده کاربران آن زنان جوان هستند که در گروه‌ها و تالارهای گفتگو به سوال و جواب در مورد مسائل مختلف می‌پردازند.

موسسه تحقیق و توسعه پژوهشگران سلامت در سال ۱۳۸۵ با هدف افزایش آگاهی در حوزه‌ی رشد، تربیت و نگهداری کودک و افزایش سلامت جامعه به اجرای چندین پروژه تحت وب اقدام کرد. این موسسه برای افزایش آگاهی عمومی و ارتقا سطح سلامت خانواده و در راستای هدف کلی خود، «نی نی سایت» را راه اندازی کرد. این سایت، به عنوان اولین سایت تخصصی در زمینه بارداری و کودکان با انتشار مقالات علمی و آموزشی در زمینه‌های مختلف شروع به کار کرد. روش کار در ابتدا به این صورت بود که مقالات از منابع گوناگون جمع‌آوری و تدوین می‌شدند و توسط شورای سردبیری که متشکل از متخصصین در رشته‌های مختلف بود، بازبینی و نهایی می‌شدند. سپس به مرور بخش‌های مرتبط به پرسش و پاسخ و همچنین روم‌های گفت‌وگو نیز ایجاد شد.

انتشار رپورتاژ در نی نی سایت

موضوعات نی نی سایت

در نی نی سایت همه چیز مربوط به سبک زندگی یا همان لایف استایل است. خانواده، همسر و فرزندان. از اسم سایت هم مشخص است که اینجا همه چیز حول محور نی‌نی‌ها می‌چرخد. از بررسی‌های قبل از بارداری تا مراقبت‌های دوران بارداری و بعد هم نگهداری و تربیت کودک. البته کاربران نی نی سایت فراتر از فرزند و فرزندپروری، از همه مسائل مربوط به خانواده و روابط گرفته تا خانه و وسایل آن و مشکلات و مسائل کاری و خانوادگی، همه چیز را با هم مطرح می‌کنند. برای همین، محدودیت موضوعی چندانی در موضوع رپورتاژها نی نی سایت نیست و اگر مخاطب شما بخشی از این دغدغه‌ها را دارد،‌ نی نی سایت سکوی رشد شما خواهد بود.


تعداد بازدیدکنندگان

رتبه الکسای ۱۷ نی نی سایت برگ برنده‌ی اصلی آن است. هر سوالی که به ذهن‌تان می‌رسد را با عبارت نی نی سایت سرچ کنید و مطمئن باشید که در نتایج اول گوگل نتیجه‌ی مرتبطی خواهید دید. این سایت کاربران فعال زیادی دارد که روزانه در تالارهای گفتگو مشغول پاسخگویی به سوالات یکدیگر هستند. همچنین تعداد زیادی هم به صورت چراغ خاموش در سایت مشغول خواندن مطالب هستند. نی نی سایت مخاطبان بسیار زیادی دارد و احتمالا تعداد زیادی از آن‌ها می‌توانند مشتری شما باشند. فرصت را از دست ندهید.


قوانین انتشار

محتوای رپورتاژهای نی نی سایت باید حداکثر ۱۵۰۰ کلمه باشد و هر رپورتاژ‌ می‌تواند سه تصویر داشته باشد. نی نی سایت قوانین دقیقی در مورد تصاویر همراه رپورتاژ دارد. ابعاد عکس اول باید ٩٣٠ در ۴۴۵ و ابعاد تصاویر بعدی باید ۷۵۰ در ۵۰۰ پیکسل باشد. حجم هر عکس نباید بیشتر از ١٠٠ کیلوبایت باشد. به جز محدودیت‌های عمومی کشور، محدودیت موضوعی خاصی برای رپورتاژهای نی نی سایت مطرح نیست اما محتوا قبل از انتشار حتما بایستی به تایید مدیر مربوطه برسد. نی نی سایت به هر رپورتاژ‌ سه لینک فالو اختصاص می‌دهد.

انتشار رپورتاژ آگهی در نی نی سایت

چرا نی نی سایت؟

نی نی سایت به خاطر رنک بسیار قوی‌ای که در میان سایت‌های ایرانی دارد،‌ تقریبا نتیجه اول جستجوی گوگل برای همه‌ی سوالات مربوط به سبک زندگی است. کاربران نی نی سایت بسیار فعال‌اند و گفتگوهای زیادی در هر لحظه در فروم‌ها و صفحه‌های پرسش و پاسخ آن در جریان است. لینکدهی تودرتوی صفحات مختلف آن شانس این را که مخاطب از جاهای مختلف سایت به رپورتاژ‌ شما برسد، بالا می‌برد. برای بهره‌مندی از این مزیت‌ها لازم است متن شما ویژگی‌های یک رپورتاژ آگهی خوب را داشته باشد. این ویژگی‌ها به طور کامل در مقاله‌ی جامع تولید و انتشار رپورتاژ آگهی آمده است. مطالعه‌ی آن را از دست ندهید.

اگر با خواندن این مطلب نتیجه گرفتید که نی نی سایت محل مناسب انتشار رپورتاژ مربوط به کسب و کار شماست و می‌تواند باعث رشد بازدید و فروش شما شود،‌ دو قدم تا انتشار محتوای خود در این سایت بیشتر فاصله ندارید. ابتدا محتوای رپورتاژ خود را در صفحه سفارش محتوای رپورتاژ آگهی درخواست دهید و پس از آن به کمک صفحه ثبت رپورتاژ آن را در رسانه مورد نظر خود منتشر کنید. با یک محتوای باکیفیت، جذاب و صادقانه،‌ جایی برای شک و تردید در مخاطب باقی نگذارید. نویسش روند انتشار محتوا در نی نی سایت را هم پیگیری می‌کند.

پیشنهاد به شما