آشنایی با هفته‌نامه شنبه | شرایط انتشار رپورتاژ در مجله شنبه چگونه است؟

رپورتاژ آگهی جادوی بالا رفتن آمار بازدید سایت شماست. با ثبت یک رپورتاژ در سایتی پرمخاطب که کاربرانی همسو با محصول شما داشته باشد، می‌توانید محصول یا خدمات خود را صادقانه معرفی کنید و راه خواننده را به سمت سایت خود بکشانید تا با شما و محصولتان بیشتر آشنا شود. بعد از آن، همه‌ی کاری که باید انجام دهید این است که با یک لندینگ پیج جذاب و ساده، مخاطب را به مشتری تبدیل کنید. انتخاب سایت یا مجله‌ای که برای انتشار رپورتاژ در نظر می‌گیرید بسیار اهمیت دارد و باید کاربران آن سایت به‌صورت بالقوه پتانسیل مشتری شما شدن را داشته باشند. در غیر این صورت، رپورتاژ شما بازدهی ندارد و فقط هزینه‌ی بی‌نتیجه‌ای برای کسب‌وکار شما خواهد بود. در ادامه به معرفی و بررسی شرایط انتشار رپورتاژ در شنبه می‌پردازیم


معرفی هفته‌نامه و وب‌سایت شنبه

هفته‌نامه شنبه برای اهالی استارتاپ‌ها و کارآفرینان ایرانی نام آشنایی است. اکبر هاشمی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز این هفته‌نامه، انتشار این مجله را از سال ۹۴ و با هدف‌های زیر آغاز کرد:

  • ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال‌زایی
  • معرفی استارتاپ‌ها و زمینه‌های دارای ظرفیت راه‌اندازی استارتاپ در ایران
  • آشنا کردن مخاطبان با نمونه‌های موفق و ناموفق خارجی
  • آموزش چگونگی راه‌اندازی یک استارتاپ
  • آموزش چگونگی ورود به بازارهای جهانی
  • گفتگو با صاحبان استارتاپ‌های بزرگ ایرانی و استارتاپ‌های نوپا
  • پوشش اخبار و رویدادهای خبری حوزه استارتاپ
  • ایجاد بحث از طریق طرح مسئله با مسئولان و فعالان استارتاپی و مسئولان بخش دولتی و راه کاریابی برای مشکلات و چالش‌های موجود

شنبه که اکنون جایگاه خود را به عنوان رسانه‌ی تخصصی اکوسیستم استارتاپی ایران محکم کرده است، سعی می‌کند رویدادها و اتفاقات این حوزه را کامل پوشش دهد. هفته‌نامه شنبه به دو شکل چاپی و الکترونیک در دسترس است.


موضوع خبرگزاری شنبه

در هفته‌نامه‌ی شنبه از آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک می‌خوانید تا راهنمای حضور در بازارهای جهانی؛ گفتگوهای مفصل با صاحبان کسب و کارهای بزرگ برای انتقال تجربه یا آشنایی با موانع رشد کسب و کارهای کوچک، راهنمای بهبود وضعیت فعلی کسب و کارتان یا راه‌هایی برای غلبه بر موانع رشد کسب و کارها. در شنبه همه چیز مربوط به کسب‌وکارها و کارآفرینان است. به دلیل موضوعات مرتبط و خاص این خبرگزاری، این هفته‌نامه یه منبع خوبی برای فعالان حوزه استارتاپی ایران تبدیل شده است.

انتشار رپورتاژ آگهی در شنبه

تعداد بازدیدکنندگان شنبه

هر پست اینستاگرام شنبه بیش از 54 هزار بازدید دارد. مطالب کانال تلگرام شنبه برای بیشتر از 6 هزار کاربر نشان داده می‌شود. محتوای لینکدین شنبه را بیش از 15 هزار متخصص و فعال استارتاپی می‌بینند و هر توییت آن در تایم‌لاین بیش از 6 هزار نفر حضور دارد. تیراژ نسخه چاپی هفته‌نامه شنبه ده هزار تاست و همه‌ی این ارقام نشان می‌دهد که ثبت آگهی و رپورتاژ در شنبه حتما بازدهی بالایی خواهد داشت.

قوانین انتشار رپورتاژ در شنبه

هفته‌نامه شنبه تنها رپورتاژهای مربوط به حوزه‌ی استارتاپ و کسب و کار را می‌پذیرد. پس موضوعاتی مثل آرایشی بهداشتی، لوازم ساختمانی، هتل و سفر، بلیط پرواز و سفر، مهاجرت، لوازم خانه، خودرو، املاک و مستغلات، بورس و سهام، ارز دیجیتال و بیت‌کوین، شانسی برای منتشر شدن در شنبه ندارند. تصاویر رپورتاژهای شنبه باید رئال بوده و مطابق قوانین ایران، همچنین تصویرسازی برای انتشار در این رسانه قابل قبول نیست و فقط عکس واقعی در در رپورتاژها قرار داده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید سرویس عکاسی را از خود گروه شنبه داشته باشید. بعد از ارسال محتوای نهایی و تایید آن حدودا ده روز طول می‌کشد تا رپورتاژ شما در مجله شنبه چاپ شود. رپورتاژ باید حداکثر تا 3000 کلمه باشد. شما می‌توانید در مطلب خود سه تصویر و حداکثر سه لینک قرار دهید. البته دقت کنید که  در قسمت لید یا خلاصه مطلب لینکدهی انجام نمی‌شود.

چرا شنبه؟

شنبه به‌خاطر جامعه هدف و مخاطبانی که دارد، ضریب نفوذ بالا در جامعه استارتاپی ایران، تیم مدیریت متخصص و باتجربه، داشتن نسخه چاپی و توزیع هدفمند در استارتاپ‌های کوچک و بزرگ، شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی و سازمان‌های دولتی و نهادهای حاکمیتی و پخش در 23 استان ایران همراه با نسخه الکترونیکی و نیز امکان دسترسی از همه جا، بهترین گزینه برای ثبت رپورتاژهای حوزه کارآفرینی، کسب‌وکار و استارتاپ است. نسخه چاپی شنبه در تمامی رویدادهای حوزه کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپی یافت می‌شود و می‌توانید با ثبت یک رپورتاژ آگهی در شنبه، خود را به همه‌ی فعالان استارتاپی ایران معرفی کنید. رتبه الکسای شنبه 1410 است ولی کاربران آن، تخصصی‌اند، یعنی با ثبت آگهی در شنبه به دل جامعه هدفتان می‌زنید. برای مطالعه‌ی مزایای بیشتر درج رپورتاژ، تمام آنچه که باید درمورد تولید و انتشار رپورتاژ آگهی بدانید را بخوانید.

برای ثبت رپورتاژ آگهی در شنبه، می‌توانید از نویسش کمک بگیرید تا فعالان صنعت استارتاپ با محصول شما هم آشنا شوند.

پیشنهاد به شما