آشنایی با نی‌نی بان | شرایط انتشار رپورتاژ در نی نی بان چیست؟

به‌احتمال زیاد بارها با این مسئله روبه‌رو شده‌اید که آگهی را منتشر کرده اما از مشتری خبری نیافته‌اید. این موضوع تنها یک دلیل دارد: دل‌زدگی مخاطبین از تبلیغات. ما حتی هنگام تماشای تلویزیون هم با دیدن تبلیغات کانال را تغییر داده و توجه خود را به‌جای دیگری متمرکز می‌کنیم. این مسئله راه‌حل مناسبی دارد. شما می‌توانید با رپورتاژ نویسی مشکل خود را حل کنید. البته این موضوع نیز مهم است که رپورتاژ شما در پلتفرم مناسبی منتشر شود. به همین خاطر در متن پیش رو، سایت نی نی بان را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید به‌راحتی تصمیم خود را مبنی ‌بر استفاده از رپورتاژ مناسب در یک سایت معتبر، نهایی کنید.


چرا رپورتاژ مهم است؟

همان‌طور که اشاره کردیم نوع رفتار مخاطبین با تبلیغات تغییر کرده است. حتی اگر محتوای ارائه شده رنگ و لعاب زیادی هم داشته باشد، مخاطب در مواجهه مستقیم با محصولات یا خدمات شما، عکس‌العمل خوبی نخواهد داشت. برای رفع این مشکل، می‌توانید روش کار خود را تغییر دهید. استفاده از رپورتاژ نویسی بهترین گزینه است. رپورتاژ معرفی محصول و خدمات شما را به‌صورت داستان‌گونه پیش خواهد برد. به همین خاطر جذابیت این برخورد اولیه بالا رفته و مخاطب به سمت کسب‌وکار شما گرایش پیدا خواهد کرد.

البته مهم است که نویسنده این نوع متون، چم و خم یک رپورتاژ باکیفیت را به خوبی بداند برای دانستن تمام آنچه که باید درمورد تولید و انتشار رپورتاژ آگهی این مقاله را از دست ندهید. زیرا نوشتن این نوع محتوا کمی پیچیده است. اگر تیم شما توانایی تولید چنین محتوایی را ندارید، می‌توانید با کمک سفارش تولید محتوا در نویسش، رپورتاژ باکیفیت و متناسب با استانداردهای تولید رپورتاژ دریافت کنید.

نکته مهم دیگری که نباید به‌راحتی از آن گذشت، انتخاب یک کانال مناسب برای انتشار آن رپورتاژ است. با یک جستجوی مناسب در گوگل می‌توانید به سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی دست پیدا کنید که آمار بازدید بالایی در میان رقبای خود دارند. یکی از این سایت‌های معتبر «نی نی بان» است که در ادامه متن به بررسی عملکرد و نوع برقراری ارتباط با آن خواهیم پرداخت.


سایت نی نی بان چیست؟

سایت «نی نی بان» در آذر ۱۳۹۲ با هدف آگاهی بخشی به والدین در مسیر بچه دار شدن و بعد از آن، راهنمایی در راه فرزندپروری متولد شد. در سال ۱۳۹۳ اپلیکیشن این سایت برای تعامل بیشتر و بی‌واسطه با مخاطب‌های خود تولید شد. در این مسیر که تا امروز طی شده، توجه به خانواده نیز مورد توجه جدی تر واقع شده است، چرا که فرزند در کانون آن تعریف می‌شود و چند و چون وضعیت خانواده به عنوان کیفیت زمینه های رشد او بسیار قابل تامل است.

صاحب امتیاز اصلی سایت نی نی بان موسسه‌ی شهرزاد قصه‌گوی کودک و مدیر مسئول آن سید مرتضی توکلی است. تمرکز اصلی مطالب سایت بر تربیت فرزند و روش‌های صحیح ارتباط با آنهاست. این امر از مشاوره قبل از بارداری آغاز می‌شود و تا بعد از به‌دنیا آمدن فرزند ادامه خواهد داشت. سایت با بررسی سؤالات متداول کاربران و بازخوردهای آنها به تولید محتوا می‌پردازد تا برای بالابردن سطح فرهنگ خانواده‌ها تلاش مؤثری داشته باشد. به همین خاطر می‌توان گفت رابطه خوبی با کاربران خود ایجاد کرده است. طبیعتا پلتفرمی که چنین ارتباط مؤثری با کاربران خود دارد، بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ شما خواهد بود.

انتشار رپورتاژ آگهی در نی نی بان

تعداد حدودی بازدیدکنندگان

سایت نی‌نی‌بان به طور حدودی روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار بازدیدکننده دارد. این تعداد بازدیدکننده بین مجلات حوزه‌ی پزشکی آمار بسیار خوبی است. از آنجایی ‌که محوریت محتوای این سایت، نهاد خانواده و کمک به بهترشدن سبک زندگی افراد است، طبیعی است که آمار بازدید آن نیز با گذشت زمان افزایش پیدا کند.


قوانین انتشار رپورتاژ در نی نی بان

نی نی بان، به برقراری ارتباط با دیگر مشاغل علاقه دارد. به همین خاطر قوانینی را برای انتشار رپورتاژ آنها در نظر گرفته است. این قوانین عبارت‌اند از:

  • متن در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود.
  • حداکثر تعداد کلمات 3000 کلمه عنوان شده
  • بک‌لینک فالو به تعداد 3 عدد
  • تعداد تصاویر هر متن 3 مورد

همچنین برای انتخاب یک سایت جهت انتشار رپورتاژ خود به مواردی مانند رتبه‌بندی در الکسا، قدرت دامنه و امتیاز اسپم آن توجه کنید. برای آشنایی بیشتر شما، این موارد را به‌صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.


رتبه‌بندی الکسا

عنوان یکی از سرویس‌های آمازون است که به شما کمک می‌کند تا میزان محبوبیت یک سایت را میان مخاطبین به‌راحتی مشاهده کنید. رتبه سایت نی نی بان در الکسا، 146 بوده که ارزش بالای آن را نشان می‌دهد.

امتیاز اسپم

این مؤلفه به امتیازهای منفی دریافتی سایت اشاره دارد. این مهم روی سئوی سایت تأثیر زیادی خواهد داشت. امتیاز اسپم نی نی بان 7% بوده که میزان کمی از خطا را نشان می‌دهد و به شما این نوید را می‌دهد که گوگل مطلب منتشر شده از سایت شما در این سایت را جدی‌تر از سایر سایت‌ها بداند. این امتیاز، ارتباط معکوسی باارزش لینک‌های موجود در متن دارد. هرچه این امتیاز پایین‌تر باشد گوگل لینک‌های موجود در آن را باارزش‌تر می‌داند.


چرا سایت نی نی بان را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد، نی نی بان ارتباط خوبی کاربران خود دارد. همچنین بخشی از این سایت به معرفی پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف، از زنان و زایمان گرفته تا دندانپزشکی، اختصاص دارد. در واقع شما با یک گشت‌وگذار ساده در سایت با اطلاعات زیادی مواجه می‌شوید که هرکدام جذابیت و تأثیرگذاری خاص خود را دارند. این موضوع باعث می‌شود که مخاطبان به این سایت جذب شده و زمان زیادی را برای کسب اطلاعات مورد نظر خود در آن صرف کنند.

نی نی بان از جمله سایت‌هایی است که رپورتاژهای مربوط به هر کسب‌وکار را در صفحه اصلی خود قرار می‌دهد تا کاربران با یک کلیک به‌راحتی به محتوای ارائه شده دست پیدا کنند. به همین خاطر استفاده از این سایت برای انتشار رپورتاژ در نی نی بان، به دیده‌شدن محتوا توسط طیف وسیعی از مخاطبان کمک می‌کند.

در مجموع، با در اختیار داشتن یک محتوای مناسب رپورتاژ، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان خود، می‌توانید از هزینه‌های اضافه نیز چشم‌پوشی کنید. بک‌لینک‌های واقعی و قوی بگیرید، به مخاطبان بیشتری کسب‌وکار خود را معرفی کنید و به شناخته‌تر شدن سایت خود کمک کنید. در واقع شما با ارائه یک رپورتاژ مناسب به مخاطب خود، با یک تیر چند نشان می‌زنید. تیم نویسش با سرویس رپورتاژ آگهی، مراحل انتشار محتوا را برای شما ساده‌تر می‌کند و مراحل را برای شما انجام می‌دهد.

پیشنهاد به شما