شرایط انتشار رپورتاژ در رسانه جام جم آنلاین چیست؟

رپورتاژ در حقیقت یک تبلیغ در لباس محتوای یک سایت است. اما تنها کاری که می‌کند اعلام عمومی راجع به خدمات یا ویژگی‌های یک محصول نیست. رپورتاژ علاوه بر معرفی یک خدمت یا سایت و جنبه‌ی تبلیغاتی، نقش بک‌لینک دائمی در یک سایت پر بازدید را دارد. شما هم می‌توانید با درج رپورتاژ در جام جم آنلاین یک گام از رقبای خود پیشی بگیرید! 


مزایای درج رپورتاژ در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها

یکی از دلایل تهیه و انتشار رپورتاژ، تبلیغات گسترده و معرفی کسب‌وکار است. رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مخاطبان زیادی دارند و طیف گسترده‌ای از افراد به طور روزانه محتواهای منتشر شده در این رسانه‌ها را مطالعه می‌کنند و در معرض تبلیغات موجود در این سایت‌ها قرار می‌گیرند. امروزه و با رشد تکنولوژی و به وجود آمدن نرم‌افزارهای مسدودکننده‌ی تبلیغات، دیگر تبلیغات مستقیم بازده قبل خود را ندارند و جای خود را به شیوه‌ی نوین تبلیغات داده است. رپورتاژ و تبلیغات غیر مستقیم به علت شباهت به ساختار اصلی سایت موجب می‌شود که مخاطبان از محتوای شما فراری نشوند. بنابراین محصولات و خدمات شما به طیف گسترده‌ی مخاطبان خبرگزاری نمابش داده خواهد شد.

علاوه بر این، هر رپورتاژ شامل چندین لینک روی کلمات کلیدی است که باعث می‌شود بک‌لینک‌های موثری به سایت شما داشته باشد و به سایت شما از نظر سئو کمک کند. به همین دلیل هر چه یک سایت ترافیک بیشتری داشته باشد، ارزش بیشتری داشته باشد برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب‌تر است.

برای بهره‌مندی از این مزایا لازم است درمورد ویژگی‌های رپورتاژ آگهی اطلاعات بیشتری داشته باشید. ما در مقاله‌ی «تمام آنچه که باید درمورد تولید و انتشار رپورتاژ آگهی بدانید» به تفضیل درباره‌ی آن توضیح داده‌ایم.


درج رپورتاژ در جام جم آنلاین

جام جم آنلاین در ۱۹ مهر ۱۳۸۱ به عنوان اولین روزنامه‌ی اینترنتی ایران شروع به کار کرد. این سایت به موسسه‌ی جام جم تعلق دارد و نسخه‌ی اینترنتی این روزنامه را نیز ارائه می‌دهد. یونس شکرخواه از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴  سردبیر این رسانه بوده است.

این وب‌سایت خبری، به طرز کاملا بی‌طرفانه و با بیانی صریح و صادقانه، انواع اخبار روز را پوشش می‌دهد. به همین جهت توانسته است خوانندگان زیادی را به خود جذب و اعتماد آنها را جلب کند.


قوانین و محدودیت های انتشار رپورتاژ در جام جم آنلاین

سایت الکسا، وبسایت‌­های مختلف را براساس میزان مراجعه به سایت و میزان استقبال مخاطبان از سایت، ارزیابی می‌کند و بر این اساس، رتبه‌­ای به آنها اختصاص می‌­دهد. هر چقدر رتبه­ ای که وب‌سایت توسط سایت الکسا کسب می نماید، کم‌تر باشد، به این معناست که تعداد مراجعه­‌کنندگان آن سایت بیشتر است. البته رتبه‌ی الکسا و صرفا تعداد مراجعه‌کنندگان یک سایت معیار دقیقی برای ارزیابی عملکرد یک سایت نیست اما این معیار همچنان به دلیل رتبه‌بندی سایت‌ها هنوز مورد استفاده‌ی بسیاری از افراد است. جام‌جم آنلاین با رتبه‌ی ۱۰۰۰ الکسا و قدرت دامنه‌ی ۵۵ یکی از بهترین سایت‌ها برای درج رپورتاژ است.

شما می‌توانید در این سایت بجز در موضوع امور مهاجرت، در هر دسته‌ی دیگری رپورتاژ خود را ثبت کنید. متن رپورتاژ شما در این سایت می‌تواند حداکثر ۱۲۰۰ کلمه باشد و سه کلمه را برای لینک مشخص کرده باشید که به صورت بک لینک فالو در سایت قرار می‌گیرد. همچنین متن رپورتاژ شما می‌تواند حاوی ۴ تصویر باشد. اما دقت کنید که این رپورتاژ در سرویس بازار آرشیو می‌شود.

نوشتن رپورتاژ کار تخصصی و ظریفی است. برای اثر بخش بودن یک رپورتاژ نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در نویسش شما می‌توانید متن رپورتاژ خود را سفارش دهید و تنها با یک کلیک در رسانه‌ی مورد نظر خود آن را منتشر کنید.

پیشنهاد به شما