شرایط انتشار رپورتاژ در باشگاه خبرنگاران جوان چیست؟

احتمالا این جمله را زیاد شنیده‌اید که: «بهترین جا برای مخفی کردن یک جسد، صفحه‌ دوم گوگل است!». تحقیقات نشان داده است که پنج نتیجه اول گوگل به تنهایی ۶۷.۶٪ تمام کلیک‌ها در گوگل را کسب می‌کنند. به همین دلیل برای اینکه بازدید فراوانی داشته باشیم، لازم است در بین سایت‌های برتر در نتایج جستجوی گوگل قرار بگیریم. در واقع با معرفی محصول و خدمات کسب‌وکار خودمان در فضاهای پرمخاطبی که قبلا این مسیر را طی کرده‌اند، بازدید سایت‌مان را بالا می‌بریم. این معرفی‌نامه می‌تواند در شکل‌های مختلف مانند بنر تبلیغاتی، آگهی یا رپورتاژ باشد. پیشنهاد ما گزینه سوم است. در متن حاضر دلیل این پیشنهاد را توضیح می‌دهیم و خواهیم گفت که چرا انتشار رپورتاژ در سایت خبرنگاران جوان برای شما مفید است.


انتشار رپورتاژ چگونه به بازدید بیشتر سایت کمک می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید رپورتاژ متنی است که به قصد معرفی محصول یا خدمات شما نوشته می‌شود. این متن باید لحنی جذاب داشته باشد تا مخاطب را به سمت کسب‌وکار شما سوق دهد. با انتشار این محتوا در یک سایت پربازدید، مخاطبین آن پلتفرم را به بازدید از کسب‌وکار خودتان دعوت می‌کنید. علاوه بر این موضوع، شما در رپورتاژ از بک‌لینک‌ها استفاده می‌کنید.

تقریبا تمام سایت‌های بزرگی که اجازه انتشار رپورتاژ را می‌دهند، 2 یا 3 لینک نیز از شما درخواست می‌کنند. در نهایت این لینک‌ها موجب بازدید بیشتر سایت شما می‌شود. ضروری است که در لینک‌دهی «کلمات کلیدی» را مشخص کنید تا مخاطب به‌راحتی بتواند منظور شما را درک کند. برای نمونه اگر شما در زمینه «طراحی لوگو» فعالیت دارید، همین کلمه را به سایت خود لینک کنید. این کار باعث می‌شود شما با ارسال یک رپورتاژ مناسب به سایت پرمخاطب و لینک‌دهی به سایت خودتان، میزان بازدید از سایت خود را بالا ببرید.  البته برای بازده بیشتر متن شما لازم است ویژگی‌های یک رپورتاژ خوب را داشته باشد. تمام آنچه که باید درمورد تولید و انتشار رپورتاژ آگهی بدانید را در یک مقاله جمع‌آوری کرده‌ایم تا دسترسی بهتری به آن داشته باشید


معرفی باشگاه خبرنگاران جوان

باشگاه خبرنگاران جوان یکی از رسانه‌های خبری منتسب به صدا و سیما است که از ۱۳۷۸ شروع به کار کرد. این باشگاه در ابتدا با برگزاری دوره‌های آموزشی و اعطای مدارک تئوری و عملی خبرگزاری آغاز به کار کرد. سایت خبرنگاران جوان آذرماه سال ۱۳۸۳ با آدرس Yjc.ir آغاز به کار کرد و در ابتدای سال ۱۴۰۰ به آدرس خبری YJC.news تغییر پیدا کرد.

همان‌طور که از نام آن پیداست، این فضا برای جوانان طراحی شده است اما لزوما اخبار مربوط به جوانان را منتشر نمی‌کند. طبق رسالت یک خبرگزاری، باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار اخبار به‌روز از سرتاسر جهان را در نظر دارد. بنابراین مخاطبان این سایت، طیف گسترده‌ای از مردم را تشکیل می‌دهند و برای انتشار رپورتاژ گزینه‌ی مناسبی است

درج رپورتاژ در باشگاه خبرنگاران جوان

قوانین انتشار رپورتاژ در باشگاه خبرنگاران جوان

برای درج رپورتاژ در این خبرگزاری لازم است قوانین خاص آنها را در نظر داشته باشید. باشگاه خبرنگاران جوان دو موضوع ممنوعه دارد که رپورتاژهای مربوط به آنها را منعکس نمی‌کند. این دو موضوع عبارت‌اند از:

  • آرایشی بهداشتی
  • رمزارزها

همچنین محتوای ارسالی شما، پس از انتشار تغییر نخواهد کرد. در واقع تمام تنظیمات دلخواه را باید قبل از ارسال متن در نظر بگیرید. محتوای شما باید دارای 2 لینک فالو، 3 تصویر و 1200 کلمه باشد.


جایگاه باشگاه خبرنگاران جوان در رتبه‌بندی‌های سئو

میان تمام فاکتورهای مهم در رتبه‌بندی نتایج در موتورهای جستجو، توجه به رتبه الکسا، قدرت دامنه و امتیاز اسم را جدی بگیرید. سایت خبرنگاران جوان در رتبه‌بندی الکسا نمره 36 را دارد. همچنین قدرت دامنه آن 71 بوده و امتیاز اسپم سایت 40 درصد است. این موارد نشان دهنده‌ی بازدیدکنندگان بالا و ارزشمند بودن لینک‌های موجود در این سایت است. همین شرایط باعث می‌شود که انتشار رپورتاژ در باشگاه خبرنگاران جوان باعث تاثیر مثبت بر روی سایت شما و پیشی گرفتن شما از رقبایتان شود.

شما با انتشار رپورتاژ در باشگاه خبرنگاران نه تنها خدمات و محصولات خود را پیش چشم تعداد زیادی مخاطب قرار می‌دهید بلکه بک‌لینک ارزشمند نیز به دست می‌آورید و به رشد صفحه‌ی خودتان کمک خواهید کرد.

در مجموع، باید به این موضوع اشاره کنیم که کسب رتبه مناسب در موتورهای جستجو، کاری دور از ذهن و غیرممکن نیست. شما به‌راحتی می‌توانید فاکتورهای لازم را رعایت کرده و به بهبود وضعیت سایت خود کمک کنید. همان‌طور که گفته شد، یکی از این موارد معرفی سایت شما به افراد بیشتر و در نتیجه بالا بردن میزان بازدید است. با انتشار رپورتاژ مناسب نیز این امر به سهولت پیش می‌رود. به کمک سرویس رپورتاژ آگهی نویسش، رپورتاژ خود را در سایت‌های پربازدید به راحتی منتشر کنید. 

پیشنهاد به شما