آیا خدمات موجود در بسته‌های نویسش پلاس به صورت جداگانه ارائه می‌شوند؟

ما در طراحی بسته‌های نویسش پلاس تلاش کرده‌ایم با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود، بهترین گزینه‌های ممکن را پیش روی‌شان قرار دهیم تا با اطمینان خاطر بتوانند فرایند بازاریابی محتوایی خود را اداره کنند. به دلیل اینکه خدمات موجود در بسته‌های مختلف، متناسب با نیاز مشتریان تدوین شده و تنها در قالب ارائه‌ی یکپارچه، اثربخش خواهند بود، اما امکان ارائه‌ی جداگانه خدمات نویسش پلاس از قبیل سفارش استراتژی محتوا یا تقویم محتوا نیز وجود دارد. البته اگر از این خدمات به‌صورت منسجم استفاده کنید قطعا نتایج بهتری خواهید گرفت.

ما در نویسش تلاش کرده‌ایم با طراحی بسته‌های متنوع به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهیم. هنگام تهیه بسته‌ی نویسش پلاس شما می‌توانید از میان خدمات بسته‌های نویسش پلاس متناسب با نیاز کسب‌وکار خود در مورد انتخاب هریک از این موارد تصمیم بگیرید. علاوه بر این بسته‌هایی اختصاصی برای کسب‌وکارهای حوزه‌گردشگری، فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای نوپا تهیه کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به وضعیت کسب‌وکار و حوزه‌ی فعالیت خود بهترین گزینه را متناسب با اهداف خود از بازاریابی محتوایی انتخاب کنید.

اما اگر بسته‌های موجود پاسخگوی نیاز شما نیست، می‌توانید با بخش فروش تماس بگیرید تا متناسب با نیازمندی‌های شما پیشنهاد بهینه‌تری را برای‌تان طراحی و ارائه کنیم.

پیشنهاد به شما