آزادسازی درآمد سفارش به اعتبار حساب کاربری نویسنده چه زمانی اتفاق می‌افتد؟

برای آنکه بتوانیم درآمد نویسندگان را در موعد مقرر پرداخت کنیم، نویسش سازوکار مشخصی برای بررسی محتوا توسط مشتریان و آزادسازی درآمد سفارش در نظر گرفته است. بر این اساس، مشتریان نویسش باید پس از بارگذاری محتوا توسط نویسنده، ‌طی حداکثر ۳ روز کاری اقدام به بررسی محتوا نموده و در صورت نیاز به اصلاح محتوا، آن را به نویسنده و نویسش منتقل کنند.

در صورتی‌که اعلام نظر مشتری در این بازه‌ اتفاق نیفتد، نویسش پیگیری‌های لازم را از مشتری انجام می‌دهد و تلاش می‌کند تا بازخورد لازم را دریافت کند و به نویسنده انتقال دهد.

در صورتی که بعد از پیگیری نویسش باز هم بازخوردی از جانب مشتری شاهد نباشیم، پس از ۷ روز از زمان ارسال محتوا برای مشتری، نویسش درآمد سفارش را به حساب نویسنده واریز خواهد کرد و طبیعتا مشتری امکان درخواست بازنویسی و ویرایش محتوا را نخواهد داشت.

در مورد سفارش‌های گروهی، مشتری باید پس از دریافت اولین محتوا، نظرات خود را اعلام کند تا نویسنده برای نوشتن محتواهای باقیمانده، اشتباه‌ها را تکرار نکند. این نکته برای جلوگیری از دوباره‌کاری بسیار موثر است و هم نویسنده برای نوشتن و بازنویسی زمان دوباره‌ای صرف نمی‌کند، هم مشتری لازم نیست هنگام تایید محتواها نکاتی را چندبار تکرار کند و با در نظر گرفتن این نکته، محتواهایی با کیفیت دلخواه دریافت خواهد کرد که قابل تایید هستند.

لازم به توضیح است که در برخی موارد خاص، ممکن است به دلیل نوع سفارش و نیاز به بررسی بیشتر از سمت مشتری یا تیم محتوای نویسش، این فرایند، زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد. مشتری هم در صورتی که امکان بررسی سفارش را در زمان مقرر ندارد، باید این مطلب را زودتر به پشتیبانی اطلاع دهد. اما ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا حداکثر زمانی که برای اخذ تایید و ‌آزادسازی درآمد نیاز است از عدد اعلام‌شده بیشتر نشود و اگر مورد خاصی پیش آمد، موضوع را به نویسنده اطلاع دهیم.

پیشنهاد به شما