چگونه خدمات تولید محتوا را مطابق با نیاز خود انتخاب کنیم؟

ممکن است برای انتخاب خدمات تولید محتوا که در بخش سرویس های تولید محتوا قرار گرفته است، با سوالاتی مواجه باشید و ندانید دقیقا به کدام خدمات نیاز دارید. در این مطلب توضیحات لازم برای هر خدمت و همچنین راهنمایی لازم برای انتخاب بهینه‌ی خدمات حضورتان تقدیم می‌شود.

همچنین، در هرزمان می‌توانید با تکمیل فرم مشاوره، از کمک و همراهی کارشناسان نویسش بهره ببرید.

مشاوره محتوا

با خدمات تولید محتوا آشنا شوید

نویسش تا کنون به بیش از ۱۰۰۰ مشتری در حوزه‌ها، صنایع و گونه‌های مختلف، خدمات تولید محتوا و بازاریابی محتوایی ارائه کرده است. از این روی، درک و شناخت مناسبی نسبت به نیازهای محتوایی شرکت‌ها و سازمان‌ها یافته است. خدمات تولید محتوا قابل ارائه در نویسش، بر اساس همین شناخت تعریف و ارائه می‌شوند.

استراتژی محتوا

این سرویس مناسب گروهی از کسب‌وکارهاست که نیازمند شناخت مسیر کلی بازاریابی محتوا هستند. در صورتی که پیش از تولید محتوا قصد دارید وضعیت فعلی کسب‌وکار شما بررسی و بر اساس اهداف مدنظر شما، گام‌های بعدی تعیین شود، تدوین استراتژی محتوا به شما کمک می‌کند تا شناخت خوبی از مسیر بازاریابی محتوا برای کسب‌وکار خود داشته باشید. در صفحه‌ی استراتژی محتوا، می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در مورد این بخش از خدمات نویسش به‌دست‌‌ آورید.

تحلیل کلمات کلیدی

یکی از اهداف اصلی بسیاری از کسب‌وکارها از بازاریابی محتوایی، جذب مخاطب از طریق موتورهای جستجو است. با در نظر گرفتن این هدف، تحلیل کلمات کلیدی برای برنامه‌ریزی ضروری است. تحلیل کلمات کلیدی کمک می‌کند تا جایگاه فعلی کسب‌وکار خود را در موتورهای جستجو بشناسید، همچنین رقبای کسب‌وکار در این تحلیل بررسی خواهند شد و با در نظر گرفتن این موارد، می‌توان برای بهبود وضعیت در موتورهای جستجو گام‌های بعدی را تعیین کرد. در برگه‌ی تحلیل کلمات کلیدی می‌توانید بیشتر در مورد این سرویس مطالعه کنید.

بازبینی و عارضه‌یابی سایت

تجربه‌ی کاربران هنگام مراجعه به وبسایت هر کسب‌وکار تاثیر زیادی در جایگاه شما در موتورهای جستجو دارد، همچنین وجود مشکلات در سایت می‌تواند باعث بی‌میلی کاربران به مراجعه‌ی مجدد شود. با در نظر گرفتن این نکات، در صورتی که مدتی از فعالیت وبسایت شما می‌گذرد، این سرویس به شما کمک می‌کند که ایرادهای احتمالی وبسایت را شناسایی کرده و برای بهبود عملکرد سایت اقداماتی را انجام دهید. در برگه‌ی بازبینی سایت با جزئیات بیشتری در مورد این خدمت توضیح داده شده است.


اگر به‌تازگی وبسایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید

اگر کسب‌وکار آنلاین خود را به‌تازگی راه انداخته‌اید و تصمیم به آغاز تولید محتوا و بازاریابی محتوایی گرفته‌اید، اولین چیزی که بدان نیاز دارید استراتژی محتوا خواهد بود. برخورداری از یک استراتژی محتوایی به شما کمک می‌کند که از ابتدای کار، مسیر را به‌درستی طی کرده، مراحل کار را با نظم و اصولی طی نمایید.

همچنین لازم است که در ماه‌های نخست، محتوای کافی در بخش‌های مختلف سایت خود منتشر کنید تا ضمن ایجاد جایگاه مناسب در موتورهای جست‌وجو، بتوانید کاربران خود را نیز در تعامل نگاه دارید.

بسته‌ی پیشنهادی برای سایت‌های تازه تاسیس

  • استراتژی محتوا
  • تولید ۱۰ پست وبلاگ ۱۰۰۰ کلمه‌ای
  • تولید محتوای صفحات داخلی (مثل درباره ما و..)
  • تحلیل کلمات کلیدی

اگر یک فروشگاه اینترنتی را اداره می‌کنید

برای فروشگاه‌های اینترنتی تهیه‌ی محتوای مناسب برای توضیح محصولات، تاثیر زیادی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. با توجه به این نکته، توضیح محصول یکی از انواع محتواهای ضروری برای فروشگاه‌های آنلاین است. محتوای محصولات کمک می‌کند تا مشتریان اطلاعات لازم را در مورد محصول یا خدمت ارائه شده کسب کنند و تصمیم به خرید بگیرند.

در کنار توضیح محصول مناسب، انتشار محتوا در وبلاگ نیز کمک می‌کند تا بتوانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید و رابطه‌ای پایدار با مشتریان احتمالی خود بسازید. با توجه به نوع فعالیت خود می‌توانید از بین بسته‌های اختصاصی فروشگاه‌‌های اینترنتی، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.


اگر کسب‌وکار شما در حوزه‌ی گردشگری است

با توجه به اینکه بسیاری از خدمات حوزه‌ی گردشگری در بستر اینترنت ارائه می‌شوند، این دسته از کسب‌وکارها برای معرفی خدمات خود همواره نیاز به محتوای جذاب و تازه دارند. در صورتی که تصمیم دارید برای کسب‌وکاری در حوزه‌ی سفر و گردشگری بسته‌ی نویسش پلاس تهیه کنید می‌توانید از بسته‌های نویسش پلاس ویژه‌ی شرکت‌های گردشگری استفاده کنید.


در صورتی که کسب‌وکار شما متفاوت با مواردی است که اشاره شد، می‌توانید متناسب با نیاز خود بسته‌ی نویسش پلاس اختصاصی خود را بسازید.


خدمات تولید محتوا
خدمات تخصصی تولید محتوا با نویسش پلاس
پیشنهاد به شما