نویسش در چه حوزه‌هایی تولید محتوا می‌کند؟

نویسش در بیش از ۲۰ موضوع تخصصی و غیرتخصصی، توانایی تولید محتوا دارد که در زیر فهرست آن‌‌ها را مشاهده می‌کنید. در صورتی که حوزه‌ی فعالیتی خود را در بین گروه‌های زیر نمی‌یابید، لطفا از طریق بخش تماس به ما اطلاع دهید.

  1. مدیریت، بازاریابی و تبلیغات
  2. سفر و گردشگری
  3. علوم پایه، فنی و مهندسی
  4. زیبایی و سلامت
  5. فرهنگ و هنر
  6. پول، سرمایه، مالی و حسابداری
  7. نرم‌افزار، سخت‌افزار و کامپیوتر
  8. مد و سبک زندگی
  9. علوم انسانی
  10. حقوقی و قضایی
  11. روانشناسی و پزشکی
  12. کودک و نوجوان
  13. تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات
  14. معماری، طراحی و دیزاین
  15. غذا و آشپزی
  16. بازی، تفریح و سرگرمی
  17. دینی و مذهبی
  18. تاریخ و فلسفه
  19. جامعه شناسی و ادبیات
  20. موضوعات عمومی
  21. سایر موضوعات

تولید محتوا در هر حوزه نیازمند تخصص و دانش خاصی است که نویسش با فرایند تخصیص نویسنده برای هر محتوا تلاش خود را می‌کند که سفارش شما را به دست متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در حوزه‌ی کاری شما بسپارد. برای اطلاع بیشتر از این روند، راهنمای فرایند تخصیص سفارش را مطالعه کنید.


تولید محتوای سفر و گردشگری

محتوای گردشگری باید متن توصیفی و جذابی باشد که علاوه بر مشخص کردن ویژگی‌های مقصد، مخاطب را مجاب به خواندن ادامه‌ی مطلب و استفاده از خدمات کسب‌وکار این حوزه کند. چه خرید بلیط هواپیما باشد، چه رزرو یک سوییت چه رزرو یک ویلای کاملا مجهز. نویسش با کمک نویسندگان خود توانایی تولید محتوای با کیفیت در این حوزه را دارد. شما می‌توانید نمونه محتوای گردشگری را در قسمت نمونه تولید محتوا ببینید و سفارش محتوای گردشگری را با چند کلیک به راحتی ثبت کنید.


تولید محتوای مد و سبک زندگی

هر محتوایی شکل و قالب خاص خود را دارد. مخاطبان محتوای مد و سبک زندگی، دوست ندارند با یک سری چارچوب باید و نباید محدود شوند. اما از پیشنهادهای جذاب برای داشتن یک زندگی بهتر لذت می‌برند. شما می‌توانید نمونه‌هایی از محتوای مد و سبک زندگی را در قسمت نمونه‌های محتوای نویسش ببینید و سفارش خود را به سادگی ثبت کنید.


تولید محتوای مالی و حسابداری

بسیاری از مشتریان در دنیای امروز ابتدا در بستر وب جستجو می‌کنند و سپس تصمیم به خرید می‌گیرند. آنها دنبال بهترین راهکار و محصول متناسب با نیاز خود هستند. در حوزه‌ی کسب‌وکارهای مالی و حسابداری چنین شرایطی بیش از سایر حوزه‌ها برقرار است و مخاطبان پیش از خرید زمان زیادی را به بررسی ارائه‌دهندگان خدمات صرف می‌کنند. با توجه به شرایط مذکور، ارائه‌ی محتوای تخصصی در این زمینه، راه و روشی مناسب برای ربودن گوی سبقت از رقبا ست. شما می‌توانید نمونه‌هایی از محتوای مالی و حسابداری را در نمونه‌های محتوا ببینید.


تولید محتوای بازاریابی

رقابت تولید محتوا در کسب‌وکارهای بازاریابی و تبلیغاتی بسیار شدیدتر از سایر حوزه‌های کاری است. نویسش با کمک نویسندگان حرفه‌ای و متخصص خود می‌تواند محتوای باکیفیت حوزه بازاریابی و تبلیغات را به سرعت تولید کند و خیال شما را از این بابت راحت کند. نمونه‌هایی از این محتوا را در نویسش ببینید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.


تولید محتوای روانشناسی

امروزه یکی از دغدغه‌های افراد، داشتن سلامت روان و زندگی سالم، راحت و پر شور و نشاط است. به همین جهت افراد علائم، سوالات و نیازهای خود را در اینترنت جست‌وجو می‌کنند و قبل از مراجعه به روانشناس آن را مرجع کسب اطلاعات خود قرار می‌دهند. اگر کسب‌وکار مرتبط به حوزه‌ی سلامت روان، روانشناسی و روانپزشکی دارید، تولید محتوای روانشناسی فرصت مناسبی است که خود را به عنوان یک برند حرفه‌ای در این حوزه به مخاطبان معرفی کنید. شما می‌توانید تولید محتوای روانشناسی مورد نظرتان را از ما بخواهید.


تولید محتوای آشپزی

هنگام تولید محتوای آشپزی باید لحن و بیان مطالب آموزش آشپزی، متناسب با مخاطبانش، تعیین شود. نمی‌توان با یک لحن خشک و رسمی، در مورد چیز خوشمزه‌ای مثل غذا صحبت کرد. در نویسش، ما به همه‌ی این نکات توجه می‌کنیم و محتوا را کاملا متناسب با نیاز شما، تولید می‌کنیم. کافی است در زمان سفارش محتوای آشپزی به نویسش، مخاطبان هدف خود را مشخص کنید، کلمات کلیدی مورد نظر را بنویسید، دعوت اقدام به عمل مورد نیاز خود را عنوان کنید و هر ویژگی خاص دیگری که مد نظر دارید را مطرح کنید. سپس ما، با توجه به درخواست‌های شما، به تولید محتوای آشپزی می‌پردازیم.


تولید محتوای کسب و کار

دامنه‌ی موضوعات کسب‌وکار و مدیریت بسیار متنوع است و تولید محتوا برای آن نیازمند دانش گسترده‌ای است. چرا که اصول راهبری یک استارتاپ کوچک و یک کسب‌وکار خانگی با کسب‌وکارهای بزرگ متفاوت است. اگر در حوزه‌ی مدیریت و راهبری کسب و کارها فعالیت می‌کنید (مانند شتابدهنده‌ها) نگران تولید محتوای خود نباشید. نویسش در این حوزه نیز نویسندگان چیره‌دستی دارد. شما با تولید محتوای مدیریت و کسب و کار می‌توانید به یک برند حرفه‌ای تبدیل شوید و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.


تولید محتوای پزشکی

تولید محتوا برای حوزه‌ی پزشکی نسبت به سایر حوزه‌ها حساس‌تر است و باید به صحت اطلاعات ارائه شده نیز دقت کرد. چرا که تولید محتوای پزشکی با اطلاعات غلط، بیشتر از عدم تولید محتوا به یک برند می‌تواند ضربه بزند. نویسش تجربه‌ی همکاری با بسیاری از کسب‌وکارهای این حوزه را دارد و این نشان از توانمندی ما در تهیه‌ی چنین مطالبی است. شما می‌توانید مطالب تولید شده را پیش از تایید بررسی کنید و در صورتی که نیاز به ویرایش یا توضیح بیشتری داشت از نویسنده بخواهید تغییرات لازم را اعمال کند. با تولید محتوای پزشکی دقیق و تخصصی به افزایش سطح بهداشت جامعه، دانش عمومی و ایجاد برند شخصی مناسب خود کمک کنید.


تولید محتوای حقوقی

حقوق و قوانین جزو مطالبی هستند که باید تولید محتوای آن دقیق، با دقت کافی، با تکیه بر منابع معتبر و توسط افراد خبره و متخصص این حوزه تهیه شود. چرا که کوچکترین اشتباه در درک کلمات عربی اصل قانون یا جابجایی آن می‌تواند مفهوم را به کلی عوض کند. نویسنده‌های محتواهای حقوقی در نویسش، با حفظ اصل کلام و ترکیب آن با ادبیات عام پسند و قابل فهم، آن را به مطلبی ساده و به دور از پیچیدگی تبدیل می‌کنند. شما می‌توانید نمونه‌های این محتوا را در سایت نویسش ببینید و سپس سفارش مورد نظر خود را با ذکر جزئیات مرتبط ثبت کنید.


تولید محتوای ورزشی

کرونا چالش‌های زیادی را برای علاقمندان دنیای ورزش به همراه داشته است، اصلی‌ترین آن‌ها نحوه ارتباط و تعامل با هواداران از راه دور است، در زمانی که باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی بسته است، فرصت فوق‌العاده‌ای برای صاحبان محتوا، پخش‌کنندگان و شرکت‌های رسانه ای ایجاد شده است تا روش‌های جدیدی برای تعامل با طرفداران ورزش ایجاد کنند. اگر کسب‌وکار مرتبط به دنیای ورزش دارید، انتشار مطالب به‌روز در وبلاگتان فرصت مناسبی است که با مخاطبان‌تان تعامل کنید و آن‌ها را بهتر بشناسید و خودتان را بهتر معرفی کنید. شما می‌توانید تولید محتوای ورزشی مورد نظرتان را از ما بخواهید.


تولید محتوای مذهبی و دینی

84 درصد جمعیت دنیا خود را وابسته به یک مذهب می‌دانند. زمانی‌که بیشتر افراد برای یادگیری مطلبی و یا اطلاع از اخبار آن از اینترنت استفاده می‌کنند، تولید محتوای مذهبی برای جامعه یکی از نیازهای ضروری به‌شمار می‌رود. ارائه محتوای تخصصی و عمیق می‌تواند توجه زیادی را برای وبلاگ و یا کسب‌وکار مذهبی شما به ارمغان آورد. اگر در این حوزه مشغول به فعالیت هستید، محتوای خود را با کیفیت مطلوب و هزینه‌ی مقرون به صرفه‌ای از نویسش تهیه کنید.


تولید محتوای کشاورزی

کشاورزی دیرینه‌ترین صنعت بشری است. این صنعت دیرینه، هم در کشور ما و هم در دنیای وب هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، با پیشرفت علم و تکنولوژی، انسان پیشرفت خیلی سریعی در حوزه کشاورزی داشت. علاقه‌مندان و فعالان این حوزه، در هر زمانی از سال می‌خواهند از مهم‌ترین اطلاعات مرتبط با آن بهره‌مند شوند تا بهترین محصول ممکن را تولید کنند. فرصت را برای جذب مخاطبان جدید از دست ندهید و کسب‌وکار خود را در سطح اینترنت گسترش دهید. نویسش در کنار شماست تا با تولید محتوای کشاورزی به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

پیشنهاد به شما