بازبینی سایت و عارضه یابی شامل چه خدماتی می‌شود؟

یکی از خدمات بازاریابی محتوایی نویسش، سند بازبینی سایت و عارضه‌یابی است. شما این خدمت را می‌توانید به صورت تکی، یا به صورت یکپارچه در کنار سایر خدمات، در بسته‌های نویسش پلاس دریافت کنید. به کمک این خدمت می‌توانید وبسایت خود را از لحاظ محتوایی و پارامترهای فنی مورد ارزیابی قرار داده و نتیجه‌ی بررسی دقیق آن را دریافت کنید. این سند به شما کمک می‌کند که ایرادها و عارضه‌های بزرگ و کوچک فعلی را شناسایی کرده و با حل آن‌ها، دسترس‌پذیری صفحات را بهبود بخشید و نتایج بهتری در موتورهای جست‌وجو دریافت کنید.


سند بازبینی سایت و عارضه‌یابی چیست؟

به بیان کلی در این سند، با نقاط ضعف و مشکلات فنی وب‌سایت خود آشنا می‌شوید. آگاهی از ایرادهای فنی کمک می‌کند که روند مطلوبی برای برطرف کردن مشکلات، طراحی کنید و بتوانید با رفع آن‌ها سرعت سایت را بهبود بخشید و در نتیجه رتبه‌‌ی بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

موتورهای جستجو بنا به عوامل مختلف، وب‌سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند. یکی از مجموعه‌ی این پارامترها، الگوها و استانداردهای فنی مختلف است که باید در یک وب‌سایت رعایت شده باشد. از طول عنوان وب‌سایت و بهره‌مندی از XML استاندارد گرفته تا رعایت اصول تگ‌گذاری و عنوان‌بندی صفحات، جملگی به‌عنوان مصادیق فنی وب‌سایت در نظر گرفته می‌شوند که در این سند، سعی می‌کنیم بخش قابل توجهی از آن‌ها را بررسی کرده و گزارش دقیقی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.


سند بازبینی سایت و عارضه‌یابی برای چه کسب‌وکارهایی مفید است؟

هدف کلی بررسی سایت برای عارضه‌یابی، شناسایی مواردی است که با بهبود آن‌ها می‌توان تجربه‌ی بهتری برای کاربران رقم زد و پیرو آن، جایگاه وبسایت را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

به طور کلی سند عارضه‌یابی برای شما مناسب است اگر:

  • وبسایت خود را به‌تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید از سلامت ابعاد فنی آن اطمینان کسب کنید.
  • سرعت رشد وب‌سایت‌تان در موتورهای جستجو پایین‌تر از حد متوسط است.
  • ایندکس‌پذیری صفحات‌تان در موتورهای جستجو به کندی صورت می‌پذیرد.

در صورتی که کسب‌وکار شما به این خدمت نیاز دارد، نویسش می‌تواند به شما کمک کند.


سند بازبینی سایت و عارضه‌یابی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • اصلاحات مورد نیاز برای ایندکس پذیری بهتر
  • اصلاحات مورد نیاز برای متا دیسکریپشن و عنوان صفحات
  • برخی پیشنهادات امنیتی که موجب استحکام بیشتر وبسایت شما خواهد شد
  • پیشنهادات فنی برای کاهش حجم صفحات (جهت ایندکس پذیری بهتر)
  • پیشنهادات فنی برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو
  • شناسایی مشکلات بارگذاری سایت

تمامی موارد موجود در چک‌لیست اصلاحات، مطابق با جدیدترین آپدیت‌های گوگل هستند. همچنین همراه با شناسایی مشکلات پیشنهادهایی برای رفع آنها نیز ارائه می‌گردد.


دانلود نمونه بازبینی سایت و عارضه‌یابی

از طریق لینک زیر می‌توانید نمونه تحلیل وبسایت نویسش و عارضه‌های یافت شده در آن را مشاهده کنید. لازم به توضیح است که به دلیل محرمانگی، بخشی از اطلاعات حذف شده‌اند. همچنین، با تهیه این سند در بسته‌ی نویسش پلاس علاوه بر این داکیومنت، چند فایل دیگر حاوی لینک صفحات نیازمند اصلاح نیز تهیه و تقدیم‌تان خواهد شد.


پیشنهاد به شما